نشست سه جانبه
تاریخ: ۱۲:۴۲ :: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
نشست مدیران شرکت عمران امیرکبیر، شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و بانک مسکن استان مرکزی

تفهیم نیوز:در نشست مسئولین شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر، شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و بانک مسکن استان مرکزی عنوان شد: با حمایت و مشارکت مالی بانک مسکن، امسال بار دیگر روی خط ساخت و ساز قرار می گیریم. روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، از نشست مدیران شرکتهای عمران امیرکبیر و شرکت سرمایه […]

تفهیم نیوز:در نشست مسئولین شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر، شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و بانک مسکن استان مرکزی عنوان شد: با حمایت و مشارکت مالی بانک مسکن، امسال بار دیگر روی خط ساخت و ساز قرار می گیریم.

روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی، از نشست مدیران شرکتهای عمران امیرکبیر و شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند با مسئولین بانک مسکن استان مرکزی به میزبانی بانک مسکن، در دفتر مدیر شعب استان خبر داد. بنا به این گزارش، صید نبی حیدریان مدیر شعب بانک مسکن استان در این نشست، ضمن خیر مقدم به میهمانان بانک، هر دو شرکت را، فعال و با پیشینه و سابقه درخشان در بخش مسکن و ساختمان دانست و برنامه شرکت ها را همسو و هم جهت با اهداف بانک مسکن عنوان کرد.

حیدریان سال ۱۴۰۰ را سالی مهم و سرنوشت ساز برای کشور خوانده گفت: امسال، اقتصاد کشور متاثر از جریان های سیاسی داخل و خارج در مسیر جدیدی قرار گرفته و مسئولین کشور با تاکید بر افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی، در جهت رفع موانع تولید و جلب حمایت و پشتیبانی حامیان تلاش می کنند.

وی گفت: این حرکت دولت در سال جاری، حمایت همه جانبه همه مسئولین امر و همیت همه مردم کشور را می طلبد و یقینا ما به عنوان مسئول و شما به عنوان متولیان و مجریان مجرب بخش مسکن که بخش پیشران اقتصاد تلقی می شود، باید همواره پیشگام بوده و دولت و ملت را در این عزم ملی همراهی و پشتیبانی کنیم.

مدیر شعب بانک مسکن استان افزود: امسال بانک مسکن در سیاست های اعتباری خود، کاملا انبساطی عمل کرده و در راستای حمایت از تولید، به سازندگان حرفه ای بخش مسکن چراغ سبز نشان داده و مفتخر است، تسهیلات خود را با شرایط مطلوب به ایشان اعطاء نماید. وی گفت: در این بین انتظار می رود شرکت ها و دستگاه های مرتبط با بخش مسکن، متقابلا با تجمیع و تمرکز منابع خود در این بانک دولتی، بانک مسکن را بانک منتخب خود به منظور انجام کلیه عملیات بانکی دانسته و به افراد و شرکت های تابعه خود معرفی کنند.

مهندس محمود مرادی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید امیر کبیر و مهاجران در این نشست با تجلیل از خدمات بانک مسکن و زحمات مدیریت و پرسنل خدوم بانک مسکن استان، بانک مسکن را بانکی شایسته و لایق در تامین مالی طرح ها و پروژه های مسکن در کشور معرفی کرده، اظهار داشت: همان طور که در سال های گذشته، حسن عملکرد بانک در اعطای مرحله ای تسهیلات و فروش اقساطی آن بر همگان ثابت شد و دولت و هم مردم از فرآیند کار بانک رضایت کامل داشته ودارند، اطمینان دارم؛ در ادامه نیز این روند ادامه خواهد داشت و خصوصا در طرح اقدام ملی مسکن، بانک مسکن همچنان فعال و سربلند ظاهر خواهد شد.

مهندس حمید رضا زمرد مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند، از شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن نیز در این نشست، با برشمردن آماری از پروژه های احداثی شرکت در استان مرکزی: رسالت شرکت الوند را ساخت مسکن خوب به منظور تامین آسایش، آرامش و زیبائی بخشی به زندگی افراد معرفی کرده گفت: شرکت در سال جاری، ساخت چند پروژه از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را با افتخار بر عهده گرفته و اطمینان می دهد؛در ساخت پروژه های مزبور نه در کیفیت و نه در زمان تحویل واحدهای در حال احداث، کاستی و درنگ نداشته، واحدها را با بهره گیری از تکنولوژی روز و متد جدید ساخت و ساز عرضه بدارد.

وی تصریح کرد: امسال با حمایت مالی بانک مسکن، مسیر ساخت و ساز به خوبی هموار است و می طلبد، متقاضیان، چه آن ها که قصد احداث و یا تکمیل و بازسازی واحدهای مسکونی خود را دارند، با مراجعه به بانک مسکن، از تسهیلات بانک در مقاوم سازی مسکن خود استفاده نمایند.

در ادامه این نشست، پیرامون سیاست های اعتباری سال جاری مسکن در بخش بانکداری خرد و نیز سیایت اعتباری بانک در بخش بانکداری شرکتی بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد در ادامه، مسئولین شعب و کارشناسان بانک، از پروژه های در حال احداث هر دو شرکت بازدید به عمل آورند.

پاسخی بگذارید