تاریخ: ۱۴:۳۸ :: ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
پرداخت ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بانک مهر ایران

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پرداخت ۷۵۰۰ میلیارد تومان وام در ۳ ماهه ابتدایی امسال خبر داد. به گزارش تفهیم نیوز ،مرتضی اکبری در گفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: از دوسال گذشته اولویت تسهیلات دهی بانک قرض الحسنه مهر ایران متمرکز بر اشتغال های خُرد و کسب و کارهای کوچک بوده […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پرداخت ۷۵۰۰ میلیارد تومان وام در ۳ ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش تفهیم نیوز ،مرتضی اکبری در گفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: از دوسال گذشته اولویت تسهیلات دهی بانک قرض الحسنه مهر ایران متمرکز بر اشتغال های خُرد و کسب و کارهای کوچک بوده که امسال نیز این هدف را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عمده سیاستگذاری ها و پرداخت وام ها در بخش وام های معیشت بوده است، اظهارکرد: انواع دیگر تسهیلات را نیز پرداخت می کنیم اما بیشتر معطوف به بخش اشتغالزایی خانگی و روستایی در سطح خرد هستیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه داد: با این رویکرد سال گذشته تقریبا ۳۲ هزار میلیارد تومان وام به حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر پرداخت کردیم که این رقم در بهار امسال، ۷۵۰۰ میلیارد تومان برای ۴۹۰ هزار نفر بود.

اکبری گفت: انواع تسهیلات پرداختی معیشت، ازدواج و درمان بوده است که بخش قابل توجهی از آن نیز بخش اشتغال خرد یا کسب و کارهای کوچک بوده است. وام ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه به اهمیت نقش روستاها در توسعه اقتصادی و تامین مایحتاج ضروری کشور گفت: امروزه توسعه روستایی تنها از طریق توجه به زیرساخت‌های عمرانی و خدمات اجتماعی محقق نمی‌شود، بلکه نیازمند اشتغال‌زایی پایدار برای روستاییان است. در همین راستا بانک مهر ایران در همکاری با سازمان‌ها و نهادهای حمایتی برای ایجاد توسعه پایدار، اشتغالزایی و کمک به مسکن روستایی اقدامات شایسته و مؤثری را انجام داده است.

پاسخی بگذارید