مدیرعامل پترول در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث پارک پتروشیمیایی بروجن:
تاریخ: ۱۴:۴۴ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
همکاری تنگاتنگ پترول و بخش خصوصی برای توسعه صنایع پایین‌دستی‌پتروشیمی

تفهیم نیوز:مدیرعامل پترول به وجود فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت: پترول به‌عنوان متولی توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی خلیج فارس، همکاری تنگاتنگی با بخش خصوصی به‌منظور تقویت توسعه صنایع تکمیلی، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در کشور دارد. به گزارش تفهیم نیوز […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل پترول به وجود فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت: پترول به‌عنوان متولی توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی خلیج فارس، همکاری تنگاتنگی با بخش خصوصی به‌منظور تقویت توسعه صنایع تکمیلی، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در کشور دارد.

به گزارش تفهیم نیوز نماینده بروجن قدم‌های اولیه را برداشته‌ایم و این حق استان است تا از تولیدات و صنایع پایین‌‌دستی و منافع آن برخوردار و بهره‌مند شود.

توسعه صنایع پایین‌دستی راهکار مناسب بهبود اقتصاد استان

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری نیز در این مراسم درباره اهداف تفاهم‌نامه احداث پارک پتروشیمیایی بروجن گفت: توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی راهکاری مناسب برای توسعه استان چهارمحال‌وبختیاری و اقدامی مناسب در راستای درآمدزایی، اشتغال‌زایی و در نهایت بهبود فضای اقتصادی استان است.

گفتنی است، محصولات پارک پتروشیمیایی بروجن در انواع قطعات داخلی و خارجی خودرو، انواع لوله‌های دوجداره اتصالات پلی‌اتیلنی، منهول پلی‌اتیلنی و حوضچه پلی‌اتیلنی، لاستیک خودرو، انواع پلاستیک و رزین‌های فرمالدئید و اوره، انواع ورق‌های پلاستیکیABS، ورق‌هایپلی‌استایرن، پروفیل، پلی‌کربنات وکاهش‌دهندهآلاینده‌ها کاربرد دارند.

پاسخی بگذارید