تاریخ: ۱۳:۲۰ :: ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

سید محمد فیاض شهردار منطقه هجده از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی و تجمع عظیم و بزرگ عزاداران اربعین حسینی(ع) در شهر تهران خبر داد . به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – سید محمد فیاض شهردار منطقه هجده با تاکید بر لزوم تکریم و توجه به مراسم های مذهبی و آیینی گفت : […]

سید محمد فیاض شهردار منطقه هجده از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی و تجمع عظیم و بزرگ عزاداران اربعین حسینی(ع) در شهر تهران خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ – سید محمد فیاض شهردار منطقه هجده با تاکید بر لزوم تکریم و توجه به مراسم های مذهبی و آیینی گفت : تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی(ع) در منطقه هجده همراه با مداحی و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) ، قرائت زیارت اربعین، دمام زنی ، رونمایی از تابلو عصر عاشورا توسط معلولین موسسه خیریه رعد الغدیر و تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم “طارمی، مجید قربانخانی، مرتضی کریمی، محسن فرامرزی و مختار سلیمانی” با حضور عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران، کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و مدیران شهری منطقه هجده برگزار شد.
فیاض در ادامه خاطر نشان کرد: این آیین با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و با حضور گسترده و با شکوه عاشقان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السّلام روز دوشنبه ۵ مهر ، ساعت ۱۶ در میدانگاه دریافت محله یافت آباد برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۸ ضمن تقدیر از عموم شهروندان منطقه و عزاداران اربعین حسینی(ع) به سبب حضور پرشور در این مراسم گفت: این مراسم با همکاری و مشارکت سازمان نوسازی شهر تهران ، شهرداری منطقه هجده ، ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم بن عقیل (ع) و موسسه خیریه رعد الغدیر برگزار شد.
فیاض در پایان افزود: علاوه بر اجتماع عظیم هیئات و دسته های عزاداری در میدانگاه دریافت منطقه ۱۸، طبق سنت هر ساله و در آیینی با شکوه ، عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در میدان شهید رجایی حاضر و با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و نوحه خوانی و مدیحه سرایی، ارادت خود را نسبت به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.

پاسخی بگذارید