تاریخ: ۱۵:۰۰ :: ۱۴۰۰/۰۷/۰۷

طی حکمی از سوی مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی؛ فرهاد سلیمان‌منش، رئیس شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب منصوب شد و مراسم معارفه وی با حضور محمد محمدی، مدیر کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی، معاونان اداره کل غرب، روسای شعب (به […]

طی حکمی از سوی مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی؛ فرهاد سلیمان‌منش، رئیس شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب منصوب شد و مراسم معارفه وی با حضور محمد محمدی، مدیر کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی، معاونان اداره کل غرب، روسای شعب (به صورت غیرحضوری) و همچنین روسای ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ در سالن اجتماعات این اداره کل در روز چهارشنبه مورخ ۷/۷/۱۴۰۰ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی غرب تهرا ن بزرگ؛ محمد محمدی، مدیر کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با تحت پوشش نزدیک به ۵ میلیون بیمه‌شده اصلی، تبعی، بازنشسته و کارفرما و مستمری‌بگیر؛ نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای سیاست‌ها و راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی دارد و یکی از مهمترین ادارات در وصول حق بیمه، منابع و مصارف سازمان و نقش تعیین ‌کننده‌ای در تحولات و توسعه سازمانی دارد.
وی سازمان تامین اجتماعی را سازمانی فراملی در مناسبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی توصیف کرد و گفت: گستردگی منابع و مصارف این سازمان با چند وزاراتخانه برابری می‌کند که هر ماه بیش از ۲۶ هزار میلیارد بابت تعهدات بلندمدت، کوتاه‌مدت و هزینه‌های درمانی پرداخت می‌نماید.
مدیر کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی با اشاره به اینکه هر ماهه ۹ هزار میلیارد بابت تعهدات جاری است، گفت: تعهدات سازمان تامین اجتماعی از دولت در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰هزار میلیارد تومان است، در حالی که بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی طی سال ۱۴۰۰ از این مبلغ فقط ۹ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به کمک دولت به کارگاه‌های زیر ۵ نفر گفت: هر ماهه بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد که از محلی پیش‌بینی نشده است. همه این معادلات این را نشان می‌دهد که به نحوی باید کسری منابع را جبران کنیم و قسمتی از آن توسط پرداخت بدهی از سوی دولت یا بخش دیگری از آن نیز از وصول حق بیمه از کارگاه‌های خصوصی و دولتی است که در این راستا کارگاه‌های استان تهران از جمله شعب ۱۴ و ۲۵ نقش بسیار مهمی در وصول حق بیمه دارند. در این راستا فرهاد سلیمان‌منش نقش مهمی در وصول مطالبات ایفا خواهد کرد.
محمدی با اشاره به عملکرد سلیمان‌منش در شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب تهرا ن بزرگ گفت: عملکرد ۶ ماهه شعبه ۲۵ در سال جاری و در شرایط دشوار کرونایی و بحران‌های اقتصادی حکایت از آن دارد در این شعبه علاوه بر وصول مطالبات مصوب، بودجه تعیین‌‌شده بیش از ۱۲% نیز رشد داشته است.
وی تحول‌گرایی، روحیه انقلابی، قانونمداری، جلب رضایتمندی مخاطبان و رعایت منشور اخلاقی دولت مردمی را یکی دیگر از شاخص‌های شخصی سلیمان‌منش برشمرد و برای موفقیت او در عرصه خدمت‌رسانی به آحاد مردم آرزوی موفقیت کرد.
مدیر کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی با توجه به افزایش وصولی اداره کل غرب تهران بزرگ و اجرای راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی از تلاش‌ها و زحمات حسین امیری‌گنجه، مدیر کل سابق تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تشکر نمود.
سلیمان‌منش با اشاره به ظرفیت و توانمندی مسئولان و همکاران اداره کل حساسیت کار در شرایط دشوار کرونایی و بحران‌های اقتصادی بیش از گذشته برشمرد وگفت: با همت و تلاش کلیه همکاران اداره کل و شعب تابعه بیش از گذشته نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف داریم و مطمئن هستم با کوشش کلیه همکاران علاوه بر آن نقش ۱۵ درصدی, خلق منابع در حیطه این اداره کل بیش از گذشته را محقق خواهیم کرد.
وی شناسایی و بهره ‌گیری حداکثری از همه منابع و ظرفیت‌های موجود در اداره کل و شعب تابعه و توجه به نیروهای کارامد، ارزشی، باانگیزه و انقلابی را یکی از اهداف کاری خود دانست و تاکید کرد: اتخاذ رویکرد تحولی، مدیریت جهادی، انقلابی و ضد فساد در تقویت منابع انسانی، مالی و سرمایه‌گذاری در سازمان از دیگر برنامه‌های راهبردی عملیاتی اینجانب می‌باشد.
سرپرست اداره کل غرب تهران بزرگ ارتباط و تعامل موثر با همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها جهت صیانت و استیفای حقوق مشمولان سازمان تامین اجتماعی و گسترش ارتباط موثر با شرکای اجتماعی در راستای اعتمادسازی و ایجاد همبستگی و تعلق‌خاطر به منافع مشترک را از دیگر سیاست‌های این اداره کل در تکریم ارباب‌رجوع و کاهش مشکلات جامعه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و کارفرمایان دانست.

پاسخی بگذارید