تاریخ: ۱۱:۴۶ :: ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

تفهیم نیوز:نمایشگرهای جدید ال‌جی با طراحی منحصربه‌فرد خود مناسب تمام مشاغل جهانی است و فضای کاری را به عصر جدیدی از ارتباط‌ها هدایت می‌کند ال‌جی الکترونیکس به‌طور رسمی اعلام کرده که قرار است به‌زودی از LG One: Quick رونمائی کند. یک صفحه‌نمایش جدید که با حضور انقلابی خود باعث ایجاد دسته‌بندی جدیدی در محصولات این […]

تفهیم نیوز:نمایشگرهای جدید ال‌جی با طراحی منحصربه‌فرد خود مناسب تمام مشاغل جهانی است و فضای کاری را به عصر جدیدی از ارتباط‌ها هدایت می‌کند
ال‌جی الکترونیکس به‌طور رسمی اعلام کرده که قرار است به‌زودی از LG One: Quick رونمائی کند. یک صفحه‌نمایش جدید که با حضور انقلابی خود باعث ایجاد دسته‌بندی جدیدی در محصولات این مجموعه خواهد شد. این محصول بر اساس شیوه‌ی جدید همکاری افراد در دنیای مدرن شکل‌گرفته و قرار است با ایجاد تغییرات و توسعه‌ی ارتباطات فردی، ارتباط همکاران و تیم‌ها را به مسیری جدید از دورکاری هدایت کند.
ال‌جی One:Quick شامل سه مدل صفحه‌نمایش به نام‌های One:Quick Works مدل (۵۵CT5WJ)، صفحه‌نمایش One:Quick Flex مدل (۴۳HT3WJ)، و One:Quick Share مدل (SC00DA) است که راهکاری اختصاصی برای به اشتراک‌گذاری محتوای نمایشگر به‌صورت بی‌سیم است *.

One:Quick Works یک صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی ویدئو کنفرانس با رزولوشن و کیفیت تصویر ۴K UHD و یک وسیله‌ی بسیار کاربردی و مفید برای فضاهای کاری متنوع همچون اتاق‌های کنفراس است. One:Quick Flex یک صفحه‌نمایش لمسی ۴۳ اینچی ۴K UHD است که با یک‌پایه‌ی متحرک طراحی و توسعه‌یافته است تا پاسخگوی نیاز افراد در تمامی حوزه‌های شغلی باشد. هر دو این مدل‌ها با پلتفرم ویندوز عرضه می‌شوند؛ بنابراین با طیف گسترده‌ای از نرم‌افزارهای و ابزارهای کاری، سازگاری کامل دارند. کاربران همچنین می‌توانند پس از متصل شدن به One:Quick Share، به سریع‌ترین و آسان‌ترین روش ممکن، لپ‌تاپ‌ خود را به‌صورت بی‌سیم به محصولات دیجیتالی Signage ال‌جی متصل کنند.

One:Quick Works مناسب برای بیشترین بهره‌وری در کار
ال‌جی One:Quick Works که یک گزینه‌ی عالی برای اتاق‌های کنفرانس است، زمینه‌های لازم برای برقراری ارتباط‌های آنلاین با بهترین کیفیت را برای جسله‌های کاری مهیا می‌کند. به‌عنوان برنده‌ی جایزه‌ی Red Dot سال ۲۰۲۱ و جایزه‌ی طراحی iF Design Award سال ۲۰۲۱، این راهکار همه‌کاره دارای یک کامپیوتر داخلی تحت ویندوز، دوربین باکیفیت ۴K UHD، میکروفون، اسپیکر و وایت‌برد دیجیتالی است.
علاوه بر راهکار داخلی ویدئو کنفرانس ال‌جی یعنی One:Quick Remote Meeting، کاربران همچنین می‌توانند از میان‌بُرها برای نصب راحت دیگر اپلیکیشن‌های ویدئو کنفرانس مانند Teams، Zoom و Webex نیز برای بهبود عملکرد استفاده کنند. میکروفون‌ بسیار باکیفیت این محصول قابلیت ضبط واضح صدا از فاصله ۶ متری را با کاهش نویزهای صوتی محیط دارد. این در حالی است که دوربین باکیفیت ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسلی دستگاه نیز به‌صورت خودکار رد صدا را می‌گیرد و روی صدای فردی که در حال صحبت است فوکوس می‎کند. در این دستگاه امکان قطع
یکی از ویژگی های ال‌جی One:Quick Works مدیریت و کنترل آسان آن برای استفاده می باشد. اپلیکیشن ویدئوکنفرانس One:Quick Remote Meeting ال‌جی که در ۶ ماه اول استفاده کاملاً رایگان است، به کاربر اجازه می‌دهد تا در طول جلسات آنلاین از طریق One:Quick Works اسناد مختلف با فرمت‌های متفاوت را به‌صورت لحظه‌ای با دیگر افراد حاضر در جلسه به اشتراک بگذارد، طرح های تعاملی را در لحظه انجام دهد و به‌صورت خودکار تشخیص دهد که چه کسی صحبت می کند.

One:Quick Flex برای انجام تمام امور
ال‌جی One:Quick Flex برای طیف گسترده‌ای از اهداف کسب‌وکارها مانند جلسات گروهی کوچک، بحث و گفت‌وگوهای فردبه‌فرد و ارائه‌های گروهی طراحی‌شده است. علاوه بر این‌ها، یک گزینه‌ی عالی برای بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌هایی نیز هست که ممکن است افراد در آنجا مشغول به کار، یادگیری یا آموزش به دیگران از راه دور باشند. این کار را نیز با یک دوربین ضبط ویدئو با میدان دید وسیع ۸۸ درجه‌ای، صفحه‌نمایش چرخان در دو حالت افقی و عمودی و نمای تقسیم‌شده برای انجام چند کار به‌طور هم‌زمان انجام می‌دهد. میکروفون و دوربین، رابط کاربری بصری، پشتیبانی کامل از قلم لمسی و قابلیت وایت‌برد از دیگر ویژگی‌های این محصول بی‌نظیر هستند. ال‌جی One:Quick Flex را می‌توان به پایه‌های متحرک وصل و آن را به‌راحتی بین اتاق‌های مختلف جلسه یا دفاتر مدیران جابه‌جا کرد.

ال‌جی One:Quick Share برای به اشتراک‌ گذاشتن وایرلس صفحه‌نمایش
ال‌جی One:Quick Share به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت محتوای صفحه‌نمایش لپ‌تاپ خود را با دیگر مدل‌های Signage دیجیتال ال‌جی به اشتراک بگذارند. پس از مرحله‌ی ساده‌ی اتصال، کاربران می‌توانند تنها با فشار دادن دکمه دانگل USB One:Quick Share محتوای نمایشگر کامپیوتر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. سوئیچ کردن بین دستگاه‌ها نیز بسیار آسان است چون محصولات Signage دیجیتال ال‌جی از اتصال چهار دستگاه به‌طور هم‌زمان پشتیبانی می‌کنند. با کمک One:Quick Share ال‌جی، تنظیمات صدا، حالت تصویر و روشنایی نمایشگر محصولات Signage ال‌جی بدون نیاز به ریموت کنترل انجام می‌شود.
پیک کی مون، نایب‌رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری نمایش اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفته: «به‌عنوان پیشگام بازار در توسعه راه‌حل‌های کاربردی برای مشاغل، ال‌جی همیشه در تلاش است تا محصولاتی با طراحی عالی و فناوری پیشرفته ارائه دهد تا کاربر با آسایش بیشتر و عملکرد بهتر کار کند.» او همچنین افزوده: «مجموعه محصولات One:Quick ما درواقع راهکاری نوین در شرایط کنونی است که ما را مجبور می‌کند خارج از چهارچوب فکر و عمل کنیم. ما امیدواریم با ارائه‌ی محصولات جدید خود که روشی جدید در ارتباطات ایجاد می‌کنند، شادی و تعادل کاری بیشتر و بهتری را برای کاربران رقم بزنیم.»
جدیدترین مجموعه‌ی محصولات ال‌جی علاوه بر ارائه‌ی تجربه‌ای متفاوت برای کاربران که باعث تقویت بهره‌وری و همکاری آن‌ها می‌شود، ارتباطات آن‌ها را نیز به سمت راحتی هر چه بیشتر سوق دهد.
سری محصولات One:Quick ال‌جی از ماه جاری میلادی در کشور کره جنوبی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. پس‌ازآن نیز در بازارهای اصلی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.
* سازگار با محصولات دیجیتال LG Signage

پاسخی بگذارید