تاریخ: ۱۵:۵۳ :: ۱۴۰۰/۰۸/۲۶

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در سومین روز کاری خود از بخش های مختلف برج دوقلو آلفابت قشم بازدید و ضمن مشاهده آخرین وضعیت ساخت این بخش ها با مدیران این پروژه گفت و گو و بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی و اتمام آن و همه پروژه های مشابه در قشم تاکید کرد. به گزارش […]

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در سومین روز کاری خود از بخش های مختلف برج دوقلو آلفابت قشم بازدید و ضمن مشاهده آخرین وضعیت ساخت این بخش ها با مدیران این پروژه گفت و گو و بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی و اتمام آن و همه پروژه های مشابه در قشم تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی در این بازدید که جمعی از معاونین و مدیران سازمان وی را همراهی می کردند با حضور در طبقات مختلف این دو برج ۱۸ طبقه از نزدیک نحوه بکارگیری مصالح و ابزار ساخت آنها را بررسی و توصیه ها و راهنمایی لازم را به مدیران این پروژه ارائه کرد.
براساس این گزارش این دو برج که در راستای قرارداد مشارکت با سازمان منطقه آزاد قشم در شمال شهر قشم جنب باغ موزه گیاه شناسی توسط شرکت گروه بین المللی آلفابت در دست احداث است، مشتمل بر دو برج ۱۸ طبقه و دو ساختمان جانبی دوطبقه است که برج غربی و ساختمان جانبی آن متعلق به سازمان منطقه آزاد قشم و برج شرقی و ساختمان جانبی آن متعلق به شرکت گروه بین المللی الفابت است.
دکتر افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم دراین بازدید، خواستار احصاء و مشخص شدن موانع و مشکلات اجرایی این پروژه شد و گفت: به سرعت این موانع و مشکلات را احصاء کنید تا ما با رفع آنها، این پروژه را هرچه زودتر به اتمام برسانیم.
سرپرست سازمان منطقه ازاد قشم با اشاره به اینکه مشکلات و موانع بخش مربوط به سازمان منطقه آزاد قشم در این پروژه به سرعت مرتفع می شود بر همدلی و همکاری این سازمان با بخش خصوصی تاکید کرد.
دکتر افشار فتح الهی در این بازدید با حضور در طبقات بالای مشرف به دریا این برج، آخرین وضعیت طرح ها و اماکن اطراف آن را نیز بررسی و خواستار تعیین تکلیف آنها شد.
گفتنی است پروژه ساخت این دو برج با ۴۰هزار مترمربع زیربنا در دست اجراست و تاکنون افزون بر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. برج دو قلو آلفابت در ورودی غربی شهر قشم به فاصله ۱۵۰متری از دریا و در ارتفاع ۷۰متری از سطح آب های آزاد مشرف به شهر قشم در دست ساخت است و هرکدام از این برج ها شامل ۱۸طبقه بوده و علاوه بر دو ساختمان جانبی آن دارای آمفی تئاتر، فروشگاه های تجاری، سالن های کنفرانس و رستوران نیز است. این برج دو قلو در شمال قشم جنب باغ موزه گیاه شناسی در دست احداث بوده و از شمال به آب های خلیج فارس درساحل قشم و از سه جهت دیگر مشرف به شهر قشم است

پاسخی بگذارید