تاریخ: ۱۶:۴۳ :: ۱۴۰۰/۰۹/۰۲

تفهیم نیوز:در مراسمی با حضور مدیران شهری تهران، عباس حیدری به عنوان مدیرعامل جدید برج میلاد معرفی و از تلاش‎های مجتبی توسل مدیرعامل سابق تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی برج میلاد، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید این برج، با حضور تعدادی از مدیران شهری برگزار شد. در این مراسم عباس […]

تفهیم نیوز:در مراسمی با حضور مدیران شهری تهران، عباس حیدری به عنوان مدیرعامل جدید برج میلاد معرفی و از تلاش‎های مجتبی توسل مدیرعامل سابق تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید این برج، با حضور تعدادی از مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم عباس حیدری به مدیرعامل جدید برج میلاد معرفی و از زحمات مجتبی توسل مدیر پیشین این مجموعه قدردانی شد.

در ابتدای مراسم، مجتبی توسل با تقدیر از زحمات تمامی همکاران برج میلاد گفت: همواره از تلاش‎های دلسوزانه پرسنل برج تقدیر کرده‎ام؛ نیروهایی که برخی از آنها از زمان ساخت این مجموعه حضور داشتند و با سابقه چند ساله مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: مجموعه برج میلاد ظرفیتی بی بدیل برای پایتخت ایران به شمار می‎رود و همچون گنجی برای همه شهروندان و بلکه ایرانیان خواهد بود البته گاهی حس می‎شود این برج به عنوان مجموعه‎ای متصل به شهرداری مورد توجه قرار نگرفته است.

مدیرعامل سابق برج میلاد با بیان اینکه برج میلاد از اسفند ۹۸ و به خاطر شیوع کرونا رو به تعطیلی رفت

پاسخی بگذارید