تاریخ: ۱۵:۵۵ :: ۱۴۰۱/۰۱/۱۹

تفهیم نیوز:پردیس فرهنگی ماه مبارک رمضان در بخش استیج و غرفه با اجرای برنامه های متنوع اجتماعی و فرهنگی در بوستان نیاوران برپا شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پردیس فرهنگی ماه مبارک رمضان با همکاری ادارات […]

تفهیم نیوز:پردیس فرهنگی ماه مبارک رمضان در بخش استیج و غرفه با اجرای برنامه های متنوع اجتماعی و فرهنگی در بوستان نیاوران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: پردیس فرهنگی ماه مبارک رمضان با همکاری ادارات این حوزه در بوستان نیاوران برپا شده است و از روز ۱۷ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱، یک ساعت قبل از اذان مغرب تا ساعت ۱۱ شب در این بوستان به اجرای برنامه می پردازد.

وی افزود: برنامه های استیج همراه با اجرای مسابقات برای کودکان و بزرگسالان، مداحی، سرود و تواشیح و برنامه های شاد قرآنی از جمله برنامه های اجرایی این پردیس فرهنگی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در ادامه گفت: در کنار برنامه های استیج، ۳۸ غرفه با محوریت فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزش های شهروندی، سلامت، بانوان و … به شهروندان محترم خدمات ارائه می کنند.

پاسخی بگذارید