تاریخ: ۱۱:۵۶ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
حمایت های همه جانبه بانک شهر از شرکت های دانش بنیان گسترش می یابد

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک شهر گفت: گسترش همکاری ها با فعالان حوزه فناوری های نوین را با هدف کمک و حمایت های مالی و بانکی از شرکت های دانش بنیان، در دستور کار داریم. به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمد مهدی احمدی در مراسم امضاء تفاهمنامه میان بانک شهر و صندوق توسعه […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک شهر گفت: گسترش همکاری ها با فعالان حوزه فناوری های نوین را با هدف کمک و حمایت های مالی و بانکی از شرکت های دانش بنیان، در دستور کار داریم.

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمد مهدی احمدی در مراسم امضاء تفاهمنامه میان بانک شهر و صندوق توسعه فناوری های نوین، گفت: در سالی که مزین به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» است، افزایش تعاملات و همکاری های مشترک با فعالان حوزه فناوری و به خصوص شرکت های فعال در این حوزه را افتخاری برای خود می دانیم.
دکتر احمدی با تشریح ویژگی ها و ظرفیت های منحصربه فرد بانک شهر در شبکه بانکی کشور، افزود: این بانک از چابکی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و سرعت دسترسی به خدمات برای شهروندان و مشتریان بسیار در آن بالاست.
وی با اشاره به ارتباط نزدیک شهرداری ها با بانک شهر و بهره مندی آنان از خدمات و ظرفیت های این بانک، عنوان کرد: می توانیم زمینه ارتباط نزدیک شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها با شهرداری ها را با هدف تسهیل خدمات رسانی به شهروندان برقرار کنیم.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه شهرداری ها هم اکنون به عنوان نقطه تماس ارائه خدمات روزانه به شهروندان در کشور مطرح هستند، افزود: استفاده از فناوری های نوین در مدیریت شهرها قطعا می تواند به بهره مندی کامل شهروندان از خدمات شهری منجر شود و ما در بانک شهر آمادگی داریم پیوستگی را میان صندوق توسعه فناوری های نوین و شهرداری ها ایجاد کنیم.
دکتر احمدی در ادامه با تاکید بر اینکه قانون جهش تولید این فرصت را برای بانک ها به وجود آورده که در کنار صندوق های فناوری قرار گیرند، گفت: بانک شهر طی سال های اخیر با نوآوری در خلق محصولات متنوع؛ توانسته در حوزه فناوری اطلاعات پیشرو باشد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز با برگزاری نشست های مشترک و افزایش همکاری ها با شرکت های دانش بنیان می توانیم دریچه ای جدید برای ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان بانک ها و شهروندان باز کنیم.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به ظرفیت های قابل توجه این بانک در حوزه ارزی و ارائه خدمات برتر به مشتریان در این حوزه، افزود: می توانیم در چارچوب قوانین و مقررات نیازهای ارزی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها را مرتفع کرده و از دغدغه آنان در این خصوص به صورت جدی بکاهیم.
دکتر احمدی با تاکید بر اینکه تفاهمنامه میان بانک شهر و صندوق توسعه فناوری های نوین می بایست از حالت تشریفاتی خارج و با تشکیل کارگروهی مشترک تبدیل به یک برنامه عملیاتی شود، گفت: ارائه تسهیلات ، صدور ضمانتنامه و … برای شرکت های دانش بنیان از سوی هر بانکی امکان پذیر است اما ما به دنبال ارائه خدمات متفاوت و برتر بر اساس نیاز شرکت ها با هدف بازآفرینی قدرت آنها هستیم.
در این مراسم همچنین سید روح اله میرامینی مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق در ارائه انواع خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان و فناور پرداخت.
میرامینی تاکید کرد: به عنوان صندوق برتر در میان ۷۰ صندوق پژوهش و فناوری در کشور که مورد اعتماد بسیاری از سازمان ها و شبکه بانکی هستیم؛ آماده گسترش همکاری ها و افزایش تعاملات با بانک شهر می باشیم.

پاسخی بگذارید