تاریخ: ۰:۱۱ :: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
معرفی مجتمع تفریحی ایثار کردان – اقامتگاهی بکر برای تعطیلات

اگر به دنبال محلی تفریحی برای استراحتی چندروزه در اطراف کرج می‌گردید با معرفی مجتمع تفریحی ایثار کردان در این صفحه همراه ما باشید. کردان از مناطق خوش آب‌وهوا و ییلاقی استان البرز است و فاصله کمی تا پایتخت دارد. منطقه کردان به دلایل مختلفی از مناطق محبوب شهروندان تهرانی است. این منطقه در آخر […]

اگر به دنبال محلی تفریحی برای استراحتی چندروزه در اطراف کرج می‌گردید با معرفی مجتمع تفریحی ایثار کردان در این صفحه همراه ما باشید. کردان از مناطق خوش آب‌وهوا و ییلاقی استان البرز است و فاصله کمی تا پایتخت دارد. منطقه کردان به دلایل مختلفی از مناطق محبوب شهروندان تهرانی است. این منطقه در آخر هفته‌ها و تعطیلات پذیرای مهمانان زیادی از تهران و شهرهای اطراف است
منطقه کردان فاصله کمی با کرج نیز دارد و اگر قصد دارید در هتل های کرج اقامت داشته باشید، می‌توانید دو نوع اقامتگاه برای مدت اقامت خود رزرو کنید، یکی مجتمع تفریحی ایثار کردان و دیگری هتلی در کرج. کردان روستایی است که در کنار فضای مدرن خود، هنوز ظاهر قدیمی آن حفظ شده است و ساکنانی بومی و قدیمی نیز در آن حضور دارند. . برخی از دلایل محبوبیت این منطقه عبارت‌اند از: آب‌وهوای بکر و تمیز، نزدیکی به تهران، ویلاهای مدرن با متراژهای متنوع، دوری از شلوغی و ترافیک شهر.
گردش در کوچه باغ‌های سرسبز کردان یکی از زیباترین حس هایی است که می توانید با اقامت در مجتمع اقامتی کردان تجربه کنید. از جاذبه‌های گردشگری که با اقامت در کردان به آن ها دسترسی دارید می‌توان به رودخانه، برج مقبره و پل قدیمی بانو صحرا اشاره کرد.
آدرس مجتمع تفریحی ایثار کردان کجاست؟

کردان روستایی از توابع شهرستان ساوجبلاغ در غرب تهران و شمال غرب کرج است. به طور میانگین یک ساعت طول می‌کشد تا از تهران به کردان برسید. روستای کردان از روستاهای معروف شهرستان ساوجبلاغ در میان شهروندان استان تهران و البرز است. این منطقه امروزه به قطب اقتصادی مهم این شهرستان در حوزه گردشگری تبدیل شده است چرا که به لطف ویلاهای جذاب و آب‌وهوایی دلنشین و جاهای دیدنی مختلف، در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد.
روستایی با نام کوهسار در قسمت غرب روستای کردان وجود دارد که در گذشته، چندار نام داشته است. روستای کوهسار تا چند وقت پیش شاید به اندازه کردان محبوب و پرطرف‌دار نبود؛ اما ایجاد مجتمع تفریحی ایثار کردان در این منطقه باعث شده کوهسار هم کم‌کم در میان مسافران کردان شناخته شده باشد.
مجتمع تفریحی ایثار کردان در شرق روستای کوهسار و غرب روستای کردان واقع شده است و فاصله این مجتمع تا کردان هم کمتر از دو کیلومتر است. برای دسترسی به این مجتمع از روستای کردان، باید وارد بلوار شهدای کردان شوید و در انتهای بلوار، به میدانی بزرگ برسید. با ورود به دومین خروجی میدان و سپس عبور از رود کردان، وارد کوهسار می‌شوید. مسیر ورود به مجتمع تفریحی ایثار کردان در سمت دیگر خیابان است.
معرفی مجتمع اقامتی ایثار
مجتمع تفریحی ایثار کردان که به آن دهکده آرامش نیز گفته می‌شود، از تفریحگاه‌های جذاب و دوست‌داشتنی در نزدیکی منطقه کردان است که طرفداران خاص خود را دارد. این مجتمع یک مجموعه اقامتی است که امکانات مطلوبی هم در آن برای اقامت و تفریح مهمانان در نظر گرفته شده است. در مجتمع تفریحی ایثار کردان بیش از ۸۰ باب واحد اقامتی شامل ویلا و سوئیت ایجاد شده است که به صورت روزانه اجاره داده می‌شود.
برای اجاره ویلاها و سوئیت‌های این مجتمع در کردان، مسافران برای اینکه بتوانند در این مجموعه و با امکانات مطلوب و قیمتی مناسب برای چند روز اقامت کنند، می‌بایست مدارک احراز هویت خود را هنگام ورود به همراه داشته باشند؛ بخصوص مدارک محرمیت برای زوجین که برای اقامت خانم و آقا در یک واحد الزامی است.
به طور کلی، انواع اتاق‌های قابل رزرو مجتمع تفریحی ایثار کردان شامل سوئیت برای سه نفر، ویلای دوخوابه برای شش نفر، ویلا کانکت برای هشت نفر، ویلا دوبلکس چهارخوابه برای دوازده نفر و ویلای چهارخوابه برای بیست نفر است. با اقامت در یکی از ویلاها یا سوئیت‌های مجتمع اقامتی کردان، مسافران از امکانات و خدماتی همچون امکان طبخ غذا، پذیرایی، خدمات خانه‌داری و پارکینگ اختصاصی هم بهره‌مند خواهند شد.
امکانات مجتمع اقامتی ایثار کردان

در مجتمع اقامتی ایثار کردان، امکانات و خدمات رفاهی مختلفی برای مسافران مقیم در مجتمع ایجاد شده‌اند، پیش‌تر اشاره کردیم که در صورت اجاره روزانه اقامتگاه در مجتمع اقامتی ایثار کردان، از امکانات و خدماتی بهره‌مند خواهید شد.
اما در خارج از اقامتگاه و در داخل مجموعه تفریحی هم امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی فراهم شده است که شامل زمین بازی برای کودکان، زمین فوتبال، بسکتبال و والیبال، سالن چندمنظوره ورزشی برای آقایان و بانوان، استخر سرپوشیده به همراه امکانات مختلف شامل سونا و جکوزی، نمازخانه، سالن کنفرانس و اتاق جلسات، سالن همایش، چند رستوران و کافی شاپ هستند.
اگر قصد اقامت چندروزه در مجتمع تفریحی ایثار کردان را دارید در نظر داشته باشید ساعت تحویل اتاق به مسافران همواره ساعت ۱۶:۰۰ بوده و ساعت تخلیه اتاق هم ساعت ۱۲:۰۰ است. ضمناً قیمت‌هایی که برای اجاره روزانه سوئیت‌ها و ویلاهای مجتمع اقامتی ایثار درج شده بدون صبحانه است. در صورت درخواست وعده صبحانه، هزینه آن جداگانه محاسبه خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید اگر در سفر خود کودک به همراه دارید، هزینه اقامت کودک در مجتمع اقامتی ایثار به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.
رزرو اتاق در مجتمع اقامتی ایثار کردان
بهترین راه رزرو اقامتگاه در مجتمع تفریحی ایثار کردان یا مجموعه تفریحی و اقامتی ایثار به صورت آنلاین است. اگر به دنبال بهترین راه اجاره اقامتگاه در این مجتمع هستید، می‌توانید با ورود به وب‌سایت ایران هتل آنلاین و بخش رزرو هتل، نام هتل و تاریخ‌ اقامت خود را وارد کرده و سپس اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.
در صورتی که بار اول است از طریق ایران هتل به رزرو اتاق می‌پردازید، می‌توانید با پشتیبانی وب‌سایت به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشید و یا با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید تا بتوانید به‌سادگی اولین رزرواسیون خود را برای مجتمع تفریحی ایثار کردان با موفقیت به انجام برسانید.
در مورد آشنایی با جاذبه‌های اطراف کردان و کارهایی که می‌توانید در طول اقامت خود انجام دهید می‌توانید سری به سایر مطالب وب‌سایت ایران هتل بزنید. جای کدام هتل را در مطالب مربوط به معرفی هتل‌ها و اقامتگاه‌های ایران خالی می‌بینید؟ در قسمت نظرات نام آن را ثبت کنید تا افراد بیشتری بتوانند از مطالب این وب‌سایت استفاده کنند.
این مطلب از مقاله معرفی مجتمع تفریحی ایثار کردان – اقامتگاهی بکر برای تعطیلات وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

پاسخی بگذارید