تاریخ: ۱۳:۵۸ :: ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

تفهیم نیوز:تامین سرمایه تمدن و شرکت های زیرمجموعه با طیف گسترده ای از خدمات و محصولات در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) حضور خواهد داشت .  به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه ، میثم خدابخش مدیر مارکتینگ تامین سرمایه تمدن گفت : همواره نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر و […]

تفهیم نیوز:تامین سرمایه تمدن و شرکت های زیرمجموعه با طیف گسترده ای از خدمات و محصولات در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) حضور خواهد داشت .

 به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه ، میثم خدابخش مدیر مارکتینگ تامین سرمایه تمدن گفت : همواره نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای تعامل بیشتر و ارائه دستاوردها و نوآوری جدید بوده در این راستا تامین سرمایه نیز محصولات و خدمات جدیدی را به فعالان بازار سرمایه معرفی خواهد کرد .
وی در همین راستا افزود : این محصولات و خدمات جدید در راستای  ارزش آفرینی برای  مشتریان بوده که در نمایشگاه فاینکس ۱۵ به بازار سرمایه کشور معرفی خواهند شد .
خدابخش در ادامه گفت: در نمایشگاه امسال  تمدن به همراه  شرکت های زیرمجموعه با تیمی ازکارشناسان مجرب حضور خواهد یافت و آماده تعامل حداکثری با مشتریان حقیقی و حقوقی می باشد .
مدیر مارکتینگ تمدن در پایان تصریح کرد : تامین سرمایه تمدن ، به‌عنوان همراه و حامی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) از ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ماه در سالن ۳۸Bدر محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ، میزبان بازدید کنندگان خواهد بود .

پاسخی بگذارید