تاریخ: ۱۴:۲۲ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۸

تفهیم نیوز:با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی کامپیوتکس ۲۰۱۹ ، شرکت های سخت افزاری به تدریج به معرفی محصولات منتخب و جدیدشان می پردازند. به همین مناسبت شرکت کولرمستر پیشگام در تولید لوازم جانبی گیمینگ و قطعات رایانه نیز اقدام به معرفی محصولات متنوعی نموده است که در این مطلب نگاهی مختصر […]

تفهیم نیوز:با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی کامپیوتکس ۲۰۱۹ ، شرکت های سخت افزاری به تدریج به معرفی محصولات منتخب و جدیدشان می پردازند. به همین مناسبت شرکت کولرمستر پیشگام در تولید لوازم جانبی گیمینگ و قطعات رایانه نیز اقدام به معرفی محصولات متنوعی نموده است که در این مطلب نگاهی مختصر به لوازم جانبی جدید کولرمستر خواهیم داشت که به گفته مدیر بخش لوازم جانبی کولرمستر: “تولید این طیف از محصولات جانبی مختلف بی سیم نمایانگر تعهد ما به طراحی لوازمی مطابق با فناوری های نوین برای گیمرها و کاربران حرفه ایست”

باریک ، زیبا ، خوش آب و رنگ
اولین محصول تحت عنوان SK851 کیبردی مکانیکیست که با در نظر گرفتن سلایق کاربران حرفه ای و دارای ذهنی خلاق طراحی شده است. مجهز بودن به کلید های مکانیکی Omron ، ارتباط با رایانه به وسیله Bluetooth 4.0 ، بک لایت دارای طیف رنگ RGB برای هر کلید و همچنین استفاده از رنگ خاکستری پولیش شده برای بدنه از ویژگی های مهم این کیبرد هستند.

آزادی عمل کامل
ماوس MM831 اولین ماوس بی سیم تولید شده توسط کولرمستر است. ویژگی های این ماوس عبارتند از : چهار ناحیه نورپردازی RGB جهت شخصی سازی شیوه نورپردازی، مجهز بودن به سنسور نوری رده بالای ۳۳۶۰ Pixart و ارائه بالاترین سطح سرعت و دقت ، حساسیت ۳۲۰۰۰ DPI ، استفاده از شاسی مقاوم و کلید های Omron تضمین شده تا ۲۰ میلیون کلیک ، امکان ارتباط با رایانه به وسیله Bluetooth یا فرکانس وایرلس ۲٫۴ گیگاهرتزی به منظور ارائه بالاترین سطح انعطاف پذیری.
شایان ذکر است که کولرمستر جهت پاسخگویی به سلیقه کاربرانی که علاقمند به استفاده از ماوس های بی سیم نیستند نیز ماوس MM710 را تولید کرده است. به دلیل استفاده از پوشش کامپوزیت با طراحی کندویی (تشکیل شده از حفره های ۶ ضلعی)، وزن این ماوس به کمتر از ۵۵ گرم رسیده است که این وزن فوق العاده سبک در کنار حساسیت ۳۲۰۰۰DPI سنسور نوری ، این ماوس را به سریعترین و سبکترین ماوس در این رده تبدیل می کند.

راحت و خوش صدا
هدست MH670 اولین هدست گیمینگ بی سیم کولرمستر است که امکان پردازش صدای ۷٫۱ کانال مجازی را با کیفیت بالا فراهم میکند و همچنین مجهز به میکروفونی با الگوی قطبی یک طرفه (unidirectional) است که بهترین انتخاب برای گیمرها و استریمر هاست. انتخاب راحت ترین بالشتک های قابل چرخش برای پوشش گوشی های هدست و راحتی کاربران و همینطور امکان استفاده از درگاه ۳٫۵ میلیمتری صدا به منظور سازگاری هرچه بیشتر با دستگاههای مختلف از ویژگی های برجسته این هدست بی سیم هستند.
البته گفتنیست که کولرمستر دو هدست سیمی MH650 و MH630 را هم برای علاقمندان به استفاده از این نوع هدست ها طراحی نموده است. مدل MH650 گزینه ای مناسب برای گیمرهای PC یا کنسول است که قابلیت هایی چون صدای ۷٫۱ کانال مجازی، میکروفون با کیفیت ، سیستم نورپردازی RGB ، اتصال از راه درگاه USB و امکان تا شدن هدست و جداسازی کابل USB را برای حمل ساده تر را دارا می باشد. مدل MH630 که با استفاده از درگاه ۳٫۵ میلیمتری به رایانه/کنسول/موبایل متصل می گردد نیز در عین سادگی کیفیت صدای فوق العاده ای را با استفاده از درایو های ۵۰ میلیمتری خود ارائه می دهد.

منتظر محصولات دیگر ما باشید

پاسخی بگذارید