مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
تاریخ: ۱۵:۵۰ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

تفهیم نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مردم ایران را شایسته بهترین خدمات دانست و تصریح کرد: یکی از بزرگترین اهداف دولت که سال گذشته در گیلان محقق شد، بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت بود و لذا در ادامه اتصال این راه آن به انزلی و سپس آستارا در دستور کار دولت قرار […]

تفهیم نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مردم ایران را شایسته بهترین خدمات دانست و تصریح کرد: یکی از بزرگترین اهداف دولت که سال گذشته در گیلان محقق شد، بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت بود و لذا در ادامه اتصال این راه آن به انزلی و سپس آستارا در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش تفهیم نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان از رشد ۷۰ درصدی مبادلات تجاری این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بی تردید فضای همگرایی شکل گرفته در گیلان زمینه های لازم را برای ورود بخش خصوصی فراهم می کند.

دکتر سالاری، خدمت به مردم فرهیخته گیلان را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: مفتخر به ۲۱ ماه خدمت در سرزمین فرهنگ و تمدن و نام آوران بزرگ و شهدای گرانقدر هستم و تلاش کردم در مسیر خواست مردم و اجرای سیاست های دولت گام بردارم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، به علاقمندی رئیس جمهور به خطه سرسبز و سرشار از ظرفیت گیلان اشاره کرد و گفت: دکتر روحانی شناخت خوبی از گیلان دارند و لذا به دنبال رونق ظرفیت های بلااستفاده و یا کمتر استفاده شده این استان در مسیر توسعه هستند تا گامی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برداشته شود.

دکتر سالاری با اشاره به استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم، گفت: خدمت به مردم وظیفه دولت است و استانداران و فرمانداران بایستی مجری سیاست های دولت در منطقه خود باشند.

وی با بیان اینکه اتصال خط آهن آستارا – آستارا را یکی از افتخارات دوران تصدی خود در گیلان می دانم، گفت: بهره برداری از این خط آهن موجب افزایش حجم مبادلات کالا از آستارای ایران به آستارای آذربایجان و از آنجا به کشورهای حوزه سی.آی.اس شده است.

دکتر سالاری پهلوگیری نخستین کشتی در بندر کاسپین را نقطه عطف رونق اقتصادی گیلان دانست و بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رودبار – منجیل در حال انجام است و طرح های زیرساختی گیلان در بخش های کشاورزی و گردشگری با قوت ادامه دارد.

استاندار سابق گیلان از رشد ۷۰ درصدی مبادلات تجاری این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بی تردید فضای همگرایی شکل گرفته در گیلان زمینه های لازم را برای ورود بخش خصوصی فراهم می کند. در این راستا شیوه نامه های خوبی را با همکاری مسئولان قضایی و نظارتی و اجرایی تدوین کرده ایم.

وی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را مورد تاکید دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: هیچ کاری بدون حضور و مشارکت مردم امکان پذیر نیست و لذا خواستار نظارت مردم بر دولت هستیم.

پاسخی بگذارید