دکتر مصطفی سالاری خبر داد:
تاریخ: ۱۶:۳۷ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
با ابلاغ دکتر نوبخت؛ پنج هزار میلیارد تومان اسناد خزانه بابت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافت / کل مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی از سازمان تسویه می‌شود

تفهیم نیوز:مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از پرداخت صد در صد مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی ظرف دو هفته آینده خبر داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری صبح امروز و در جریان مراسم افتتاح شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه تهران، از دریافت پنج هزار میلیارد تومان اسناد […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از پرداخت صد در صد مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تامین اجتماعی ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری صبح امروز و در جریان مراسم افتتاح شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی فشافویه تهران، از دریافت پنج هزار میلیارد تومان اسناد خزانه توسط سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با این اقدام طی روزهای آینده بدهی سازمان به وزارت بهداشت بابت مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی طرف قرارداد با سازمان برای اولین بار به طور کامل تسویه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با قدردانی از ابلاغ اخیر دکتر نوبخت، معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و پیگیریهای دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تخصیص پنج هزار میلیارد تومان اسناد خزانه بابت مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت، دیروز به خزانه داری کل کشور ابلاغ گردید.

وی با قدردانی از حمایت‌های دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابت پیگیری و همکاری برای ارائه اسناد خزانه خاطر نشان کرد: بنا به تاکید رییس‌جمهور محترم، با پرداخت اسناد خزانه مذکور به ارزش خالص صدور سه هزار و صد و پنجاه میلیارد تومان به وزارت بهداشت به‌علاوه وجوه نقدی تامین شده از منابع سازمان، صد در صد مطالبات مراکز درمانی دولتی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در هفته آینده پرداخت می شود.

دکتر سالاری تسویه کامل بدهی‌های این سازمان به وزارت بهداشت را گامی جدی در راستای ارتقای اعتبار دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی دانست و افزود: ایفای تعهدات سازمان باعث دلگرمی بیشتر ارائه کنندگان خدمات و حفظ کرامت و منزلت بیمه شدگان می شود و نیز با پرداخت‌های به‌موقع، نظارت سازمان بر مراکز درمانی نیز تقویت خواهد شد.

سالاری دریافت به موقع مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از نهادها و کارفرمایان را موجب ایفای به موقع تعهدات در قبال مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: این سازمان۱۰ تا ۱۵ برابر بدهی به مراکز درمانی از کارفرمایان کوچک و بزرگ طلب دارد و اگر یک دهم مطالبات را دریافت کنیم، می‌توانیم تسویه کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی خصوصی و غیردولتی نیز برنامه ریزی صورت گرفته است، گفت: تا یک ماه آینده مطالبات یاد شده تا پایان شهریور تسویه و تا پایان آذر۹۸ تعیین تکلیف می‌شود.

پاسخی بگذارید