تاریخ: ۱۴:۲۳ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

تفهیم نیوز: مدیرعامل، رییس و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران طي پيامي فرارسيدن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را به ملت شريف ايران تبريک و تهنيت گفتند. به گزارش تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است: در بیست و دوم بهمن ماه، ملت ایران […]

تفهیم نیوز: مدیرعامل، رییس و اعضای هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران طي پيامي فرارسيدن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را به ملت شريف ايران تبريک و تهنيت گفتند.

به گزارش تفهیم نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است:
در بیست و دوم بهمن ماه، ملت ایران حیاتی دوباره يافت. ماهي که هر سال، يادآور شکوه، عظمت، شور و شعور انقلابي مردم است.
نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با رهبری امام خمیني(ره)، روحيه انقلابي و آزادي خواه ملت ايران و بر پايه ايمان و اعتقاد به خون هزاران شهيد در اين سرزمين پاي گرفت و چهل و يکمين برگ زرين تاريخ انقلاب اسلامي ايران را در حالي ورق مي زنيم که ايران عزيز بار ديگر سوگوار شهادت يکي از بزرگ مردان تاريخ ايران زمين، سردار رشيد اسلام، حاج قاسم سليماني شد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصت مغتنمی است که بدانيم مرهون شهداي گرانقدر و عزيزي هستيم که درخت تناور اين انقلاب با خون آنان سيراب شده است.
بدون شک مراسم راهپیمایی سالروز ۲۲ بهمن ماه فرصتی مغتنم براي تجديد عهد با امام شهيدان، رهبري معظم انقلاب و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران همگام با تمامی نهاد ها، سازمان ها و بانک ها در گرامیداشت این جشن ملي حضور خواهد داشت و با آرمان هاي امام راحل عظيم الشأن (ره) تجديد پيمان مي كنند.
یک بار دیگر ضمن تبریک فرارسیدن چهل و يکمين بهار انقلاب اسلامي ايران و همچنين تسليت و تهنيت اربعين شهادت سردار حاج قاسم سليماني، عزت، افتخار و سربلندي ايران اسلامي را از درگاه خداوند متعال مسألت داريم.

پاسخی بگذارید