تاریخ: ۱۳:۲۳ :: ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
راه‌اندازی سامانه «بخشش ایرانیان»

تفهیم نیوز: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد و راه‌اندازی سامانه «بخشش ایرانیان» تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز (دوشنبه) با حضور «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی […]

تفهیم نیوز: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد و راه‌اندازی سامانه «بخشش ایرانیان» تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز (دوشنبه) با حضور «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، تفاهم‌نامه‌ای باهدف ایجاد و راه‌اندازی سامانه بخشش ایرانیان به‌منظور پویش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا امضا شد.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب سیاست‌ها و خط‌مشی تعیین‌شده با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیرین و نیکوکاران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا و به‌منظور اجرای برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با اتخاذ سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات مؤثر و کارآمد در جهت محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ خیر و احسان به امضا رسید.

همچنین این تفاهم‌نامه اهدافی همچون تجمیع و یکپارچه‌سازی بانک‌های اطلاعاتی نیازمندان، هم‌افزایی در جذب و توزیع عادلانه منابع، شفافیت در عملکرد و اعتمادسازی، افزایش مشارکت مردم، طبقه‌بندی نیاز محرومین بر حسب درخواست، مشخص شدن نیاز پهنه‌های شهری و روستایی بر حسب میزان و نوع درخواست را موردتوجه قرار می‌دهد.

پاسخی بگذارید