تاریخ: ۱۳:۳۶ :: ۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن هفته نیکوکاری، با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو کرد. دکتر محمد بیگدلی در این دیدار که سیدابوطالب دیبایی معاون مدیرعامل و علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، وی را همراهی می کردند، از زحمات دست اندرکاران کمیته […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن هفته نیکوکاری، با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر محمد بیگدلی در این دیدار که سیدابوطالب دیبایی معاون مدیرعامل و علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، وی را همراهی می کردند، از زحمات دست اندرکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول دوران پس از انقلاب قدردانی کرد.
وی با عرض خداقوت به مدیران و کارکنان کمیته امداد به دلیل انجام این کار بزرگ خیرخواهانه، از این سازمان به عنوان نیکوکارترین سازمان کشور نام برد و افزود: بانک ملت تا آنجا که در توان دارد برای کمک به محرومان و مستمندان جامعه در کنار این کمیته خواهد بود تا بتواند در این کار بزرگ، نقشی هرچند کوچک ایفا کند.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به اجرای پویش ” ایران مهربان” از سوی کمیته امداد، از این طرح به عنوان یک طرح مبتکرانه و خلاقانه نام برد و از تلاش برای مشارکت حداکثری کارکنان بانک ملت در این طرح خبر داد.
وی با تاکید بر این نکته که پویش ایران مهربان، ابتکار خوبی است که در آن بدون بودجه اولیه و وابستگی به دولت، نسبت به رفع محرومیت از استان های کشور اقدام می شود، ادامه داد: بانک ملت هم در تلاش است تا با مشارکت کارکنان و بودجه مسوولیت های اجتماعی خود، حمایت از مددجویان یک استان را متقبل شود و تمامی کودکان بی سرپرست آن استان را تحت پوشش قرار دهد.
دکتر بیگدلی تاکید کرد که انجام این امور، خیر و برکت را در دو دنیا، برای کارکنان بانک ملت در پی خواهد داشت.
مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این دیدار با قدردانی از بانک ملت به عنوان یکی از بانک های فعال در امور خیریه و عام المنفعه، تاکید کرد: بانک ملت یک خیر بزرگ محسوب می شود که تاکنون در بخش های مختلف، مشارکت های خوبی داشته است.
وی در عین حال از بانک ملت به عنوان بهترین بانک کشور از نظر زیرساخت های الکترونیک، یاد کرد و گفت: این بانک همکاری های خوبی با کمیته امداد امام خمینی(ره) در طرح های مختلف داشته که قطعا برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان بانک ملت و خانواده های آنان خواهد شد.
علی اکبر صابریان، مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت نیز با ارائه گزارشی از انجام مسوولیت های اجتماعی این بانک در زمینه کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و همچنین مدرسه سازی گفت: بانک ملت تاکنون در ساخت و تجهیز ۶۶ مدرسه در سطح کشور مشارکت داشته و ساخت ۱۲ مدرسه را نیز با مشارکت کارکنان در سه استان سیل زده کشور در دستور کار دارد.
وی همچنین به ارسال ۵ کامیون حامل اقلام مختلف به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهیگویه و بویراحمد از سوی بانک ملت اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری ۱۳۴۰ دستگاه یخچال فریزر نیز با مشارکت کارکنان برای کمک به اهالی سیل زده استان سیستان و بلوچستان خریداری و با حضور نمایندگان کمیته امداد به آنان اهدا شد.
در پایان این دیدار، لوح سپاسی از سوی مدیرعامل بانک ملت به رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا شد.
در این لوح که به امضای دکتر بیگدلی رسیده، آمده است: بانک ملت با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری، فرصت را غنیمت شمرده و از تلاش های بی شائبه مدیران و کارکنان خدوم کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان نهادی نیکوکار و حامی نیازمندان جامعه قدردانی می کند.
مدیرعامل بانک ملت در این لوح تاکید کرده است که بی تردید، اعمال خیرخواهانه در پیشگاه خداوند متعال، بدون اجر نخواهد ماند و لطف و محبت حق تعالی به عنوان پاداش اعمال بندگان صالح و نیکوکار، شامل حال محسنین و خادمان مردم خواهد شد.

پاسخی بگذارید