در اولین جلسه انتقال تجربیات مطرح شد:
تاریخ: ۱۵:۱۰ :: ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

تفهیم نیوز:اولین جلسه انتقال و اشتراک تجربیات سازمانی همکاران با موضوع «انتقال تجربیات چشمه بل» برگزار شد. به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، دکتر جمالی مدیر دفتر مدیریت دانش معاونت فنی و پژوهش‌ها طی سخنانی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین جلساتی گفت: رویکرد استفاده و انتقال تجربیات همکاران […]

تفهیم نیوز:اولین جلسه انتقال و اشتراک تجربیات سازمانی همکاران با موضوع «انتقال تجربیات چشمه بل» برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، دکتر جمالی مدیر دفتر مدیریت دانش معاونت فنی و پژوهش‌ها طی سخنانی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین جلساتی گفت: رویکرد استفاده و انتقال تجربیات همکاران در راستای ارتقا دانش سازمانی اصلی‌ترین هدف غنی سازی حافظه سازمانی است. وی افزود: انتقال تجربیات همکاران، یکی از برنامه های اصلی در راستای استقرار نظام مدیریت دانش است که در سطح شرکت، مشاورین و پیمانکاران پی‌گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به الزام استقرار نظام مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی از طرف سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونت فنی و پژوهش‌ها ماموریت دارد در راستای ارتقاء دانش سازمانی و تسهیل فرآیند یادگیری سازمانی، نسبت به برگزاری چنین نشست‌هایی اقدام کند. لذا با توجه به اهمیت احیای چشمه بل از یک طرف و از طرف دیگر تلاش‌های ارزشمند و تجارب گرانقدری که متولیان احیای چشمه بل اندوخته بودند مقرر شد اولین جلسه انتقال تجربیات همکاران با ارائه دستاوردها، چالش‌ها و شرایط اجرای این تجربه هم از جنبه فنی و هم از جنبه اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

دکتر جمالی هم‌چنین ضمن تشکر از مدیران و دست اندرکاران حفظ و احیای چشمه بل در مشارکت در برگزاری این نشست خاطر نشان کرد: معاونت فنی و پژوهش ها در نظر دارد تا به صورت دوره‌ای به برگزاری چنین جلساتی با رویکرد انتقال و اشتراک دانش اقدام کند. وی با اشاره به استقبال همکاران از این جلسات اعلام کرد: در راستای تقویت بهره‌مندی همکاران و با موافقت معاونت محترم منابع انسانی و پشتیبانی، برای شرکت کنندگان در این جلسات گواهی آموزشی صادر می‌شود.

در این نشست مهندس مشیری مجری سابق طرح داریان و مدیر احیای چشمه بل مطالبی را در خصوص چالش‌های مدیریتی و اجتماعی پروژه مطرح کرد. هم‌چنین آقایان سلگی و شفاعت طلب از مهندسین مشاور مهاب قدس، روند مطالعات و انتخاب گزینه اجرای نجات بخشی چشمه بل را تشریح کردند.

موسوی نژاد معاون اجرایی وقت در طرح داریان، از دیگر سخنرانان و ارائه دهندگان بود که روش اجرای این پروژه و نکات فنی مرتبط را به تفصیل تشریح کرد. در پایان جلسه، دکتر احمدی، مدیر دفتر مهندسی و نظارت معاونت فنی و پژوهش‌ها، ضمن تشکر از عوامل مطالعاتی و اجرایی این طرح، به اهمیت برگزاری چنین جلساتی با هدف کاهش هزینه و زمان اجرای طرح‌ها و پرهیز از تکرار اشتباهات در اجرا تاکید کرد. در بخشی از این نشست، تعدادی از همکاران و مدعوین جلسه سوالات و مطالب خود را بیان کردند و احیاکنندگان چشمه بل به سوالات و مطالب مطرح شده پاسخ دادند.

پاسخی بگذارید