تاریخ: ۱۴:۴۷ :: ۱۴۰۰/۰۹/۳۰

تفهیم نیوز:رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت، با حضور در ساختمان مرکزی کارگزاری مفید با مدیران ارشد کارگزاری مفید دیدار و گفت‌وگو کرد. در این نشست که روز دوشنبه ۲۹ آذر ماه برگزار شد، مدیران ارشد کارگزاری مفید ضمن استقبال از رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه، مروری بر تاریخچه فعالیت ۲۷ […]

تفهیم نیوز:رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت، با حضور در ساختمان مرکزی کارگزاری مفید با مدیران ارشد کارگزاری مفید دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که روز دوشنبه ۲۹ آذر ماه برگزار شد، مدیران ارشد کارگزاری مفید ضمن استقبال از رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه، مروری بر تاریخچه فعالیت ۲۷ ساله مجموعه مفید داشتند و بزرگترین مرکز خدمات بازار سرمایه ایران که به تازگی توسط مفید افتتاح شده است را معرفی کردند.

در ادامه رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت به همراه مدیران ارشد کارگزاری مفید از ساختمان مرکزی و فعالیت‌های کارشناسان واحدهای مختلف این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

در پایان مدیران بانک ملت و گروه مفید در خصوص بهبود‌ و توسعه خدماتی که از سوی بانک ملت به مشتریان مفید ارائه می‌شود به گفت‌وگو و بررسی راهکارهای پیش رو پرداختند.

پاسخی بگذارید