تاریخ: ۱۶:۴۱ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
آرامش و امنیت با صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملت و بیمه “ما”

تفهیم نیوز:شرکت سهامی بیمه “ما” برای اولین بار در کشور، پس از طراحی و اخذ مجوز از بیمه مرکزی ج.ا.ا، صندوق‌های اجاره ای بانک ملت را بیمه کرد. صندوق اجاره ای بانک ملت یک جای مناسب و امن برای نگهداری اموال شخصی با ارزش نظیر طلا، ارز، اسناد، اوراق بهادار و مدارک است که به […]

تفهیم نیوز:شرکت سهامی بیمه “ما” برای اولین بار در کشور، پس از طراحی و اخذ مجوز از بیمه مرکزی ج.ا.ا، صندوق‌های اجاره ای بانک ملت را بیمه کرد. صندوق اجاره ای بانک ملت یک جای مناسب و امن برای نگهداری اموال شخصی با ارزش نظیر طلا، ارز، اسناد، اوراق بهادار و مدارک است که به مشتریان بعضی از شعب بانک ملت در سراسر کشور، ارائه می‌شود.

به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، نظری مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه “ما” با اعلام این خبر گفت: صندوق اجاره ای یکی از سرویس‌های جانبی بانک‌ها به مشتریان جهت تأمین نیازهای امنیتی برای محافظت از دارایی‌های باارزش آن‌هاست. بیمه نامه صندوق‌های اجاره‌ای در چارچوب استانداردهای بین المللی طراحی و پس از دوسال فروش آزمایشی و موفق در بانک ملت به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات برتر و نوین بانکداری، اکنون مسیر های پیشرفت در بازار داخلی صنعت بیمه را طی کرده و در حال اخذ مجوز صدور این بیمه نامه برای کلیه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری است.

وی افزود: طراحی این بیمه نامه به شکلی است که هم مشتریان بانک وهم خود بانک‌ها می‌توانند به صورت انفرادی و یا گروهی اقدام به تهیه و خرید آن نمایند.

پاسخی بگذارید