تاریخ: ۱۶:۴۷ :: ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

مهدی قمصریان، روز سه شنبه نهم اسفند ۱۴۰۱ در سفر خود به خوزستان از شعبه صندوق تامین، بازدید و با مقامات استانی، دیدار و گفتگو کرد. مدیرعامل صندوق، در جریان این سفر در یادمان و مزار شهید گمنام در محل استانداری خوزستان حضور یافته و به مقام رفیع شهدا ادای احترام کرد. وی در این […]

مهدی قمصریان، روز سه شنبه نهم اسفند ۱۴۰۱ در سفر خود به خوزستان از شعبه صندوق تامین، بازدید و با مقامات استانی، دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل صندوق، در جریان این سفر در یادمان و مزار شهید گمنام در محل استانداری خوزستان حضور یافته و به مقام رفیع شهدا ادای احترام کرد.
وی در این سفر با امید احمدی “مدیر کل امور اقتصادی و دارایی”، علی دهقانی “رییس کل دادگستری”، صادق جعفری چگنی “دادستان عمومی و انقلاب” و ولی الله حیاتی “معاون امنیتی و انتظامی” استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
مهمترین محور این دیدارها بررسی راهکارهای افزایش همکاری ها و بهبود خدمات صندوق در استان و همچنین برخورد با تخلفات احتمالی بود.

مدیرعامل صندوق همچنین در بازدید از شعبه صندوق در اهواز، ضمن گفتگو با همکاران و بررسی فعالیت های شعبه، بر ضرورت توجه ویژه به اولویت‌های صندوق به ویژه پیگیری تکالیف سایر دستگاه های اجرایی برای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه شخص ثالث تاکید کرد.

ملاقات مردمی با تعدادی از مراجعه کنندگان صندوق و بررسی چگونگی خدمت رسانی به ذی‌نفعان، بخشی از برنامه حضور مهدی قمصریان در مدت زمان حضور در شعبه صندوق بود.

پاسخی بگذارید