تاریخ: ۱۲:۱۶ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۸

بررسی اطلاعات مالی سه ماهه این شرکت که به تازگی در کدال منتشر شده است رشد بالایی در سودآوری را نشان می دهد.  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، طبق آمارهای مندرج در کدال، شپاس در ۳ ماهه نخست سال توانسته به ازای هر سهم ۱,۵۹۸ ریال سود خالص […]

بررسی اطلاعات مالی سه ماهه این شرکت که به تازگی در کدال منتشر شده است رشد بالایی در سودآوری را نشان می دهد.

 به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، طبق آمارهای مندرج در کدال، شپاس در ۳ ماهه نخست سال توانسته به ازای هر سهم ۱,۵۹۸ ریال سود خالص محقق کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۵۸ درصد افزایش داشته است.

همچنین درآمدهای عملیاتی نفت پاسارگاد در دوره ۳ ماهه ۱۴۰۲ به مقدار ۳۳۷ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش داشته است. بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت با ۵۲ درصد افزایش به عدد ۳۰ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال رسیده است.

شایان ذکر است سود عملیاتی شرکت ۴ هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸۲ درصد افزایش داشته است.

بر اساس اطلاعات مالی سه ماهه نفت پاسارگاد، درآمدهای غیرعملیاتی این شرکت یکهزار و ۳۵۳ میلیارد ریال بوده است و همچنین هزینه‌های مالی دوره یکهزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بوده است.

بررسی گزارش های کدال شپاس بیانگر رشد ۱۱۵۹ درصدی در سود خالص این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته است که امسال به رقم ۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال رسیده است.
لازم به ذکر است از فروش ۳۷ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریالی نفت پاسارگاد در ۳ ماهه ابتدایی سال، ۱۳ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال فروش داخلی و ۲۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال فروش صادراتی بوده است.

پاسخی بگذارید