تاریخ: ۱۰:۴۰ :: ۱۴۰۲/۰۵/۰۹

تفهیم نیوز:معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز برگزاری مزایده سراسری شماره ۲۷۰ به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان در روز ۱۰ مرداد ماه خبر داد.  به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: […]

تفهیم نیوز:معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز برگزاری مزایده سراسری شماره ۲۷۰ به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان در روز ۱۰ مرداد ماه خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی اظهار داشت: این مزایده با شرکت تمامی ادرات استانی سازمان اموال تملیکی فراخوان خواهد شد و در آن انواع کالاها از جمله پارچه، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، وسایل نقلیه سبک و سنگین شامل تجهیزات راهسازی و بیل مکانیکی عرضه می‌شود.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: دهم تا ۱۸ مردادماه زمان ارایه پیشنهاد و قیمت است و ۲۳ مردادماه رمزگشایی می‌شود.

غلامی باغی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده به سامانه ستاد تدارکات دولت مراجعه کنند.

وی از برگزاری ۲ مزایده فوق العاده خاص استان تهران خبر داد و گفت: این مزایده‌ها به شماره ۵۷۵ و ۵۷۶ در ۹ و ۳۰ مردادماه شروع و کالاهای اموال تملیکی در سامانه بارگذاری می‌شود. متقاضیان با حضور در سایت ستاد الکترونیک دولت نسبت به ارائه پیشنهاد قیمت خرید اقدام کنند.

پاسخی بگذارید