معاون هلدینگ خلیج فارس به عملکرد مدیرعامل جدید صدف نمره قبولی داد؛
تاریخ: ۱۶:۴۶ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از روند توسعه پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید و از عملکرد مدیرعامل جدید صدف تقدیر کرد.  به نقل از روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس پس از بازدید از سایت پتروشیمی صدف خلیج فارس گفت: […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از روند توسعه پتروشیمی صدف خلیج فارس بازدید و از عملکرد مدیرعامل جدید صدف تقدیر کرد.

 به نقل از روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس پس از بازدید از سایت پتروشیمی صدف خلیج فارس گفت: با تحویل این پروژه به مدیرعامل جدید در یک ماه اخیر، شاهد تغییرات در روند اجرای آن بودیم. تغییرات ملموس و مشهود است و این نه به اذعان ما بلکه نظر تمامی مدیران بالادستی است.

حسن نشان زاده افزود: زمان و منابع مالی دو مولفه مهم برای ماست. نمی توانیم فرصت سوزی کنیم. در مدیریت این پروژه اگر تحولاتی اتفاق افتاد، در همین راستاست. اگرچه تغییرات مدیریتی در آستانه پیش راه اندازی ریسک است اما الحمدالله این تغییرات نتیجه داده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از تلاش های «علی صفوی» مدیرعامل جدید صدف و تیم فعال در پروژه طی یک ماه اخیر تقدیر کرد و ادامه داد: در پروژه های قبلی نیز شاهد بودیم، زمانی که آرمان گرایی، همگرایی و همدلی در کار اتفاق می‌افتد، معجزه رقم می‌خورد و این اتفاق در پتروشیمی صدف در حال وقوع است.

علی صفوی، مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس نیز در حاشیه این بازدید، ضمن تقدیر از حمایت های مجموعه هلدینگ خلیج فارس و پترول گزارشی از تازه ترین وضعیت پروژه اعلام و عنوان کرد: برنامه این است که تا پایان سال جاری عملیات راه اندازی واحدها را به ترتیبی که تکمیل می شوند، آغاز کنیم.

پتروشیمی صدف خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی الاستومر در کشور و منطقه، با هدف دستیابی به تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین در حال ساخت است. درصد پیشرفت این پروژه اکنون فراتر از ۸۵ درصد است.

پاسخی بگذارید