تاریخ: ۱۷:۱۴ :: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

بنیاد علوی در ساخت ۵۴۴ واحد مسکونی ویژه محرومان شهرستان چالدران در استان آذربایجان غربی مشارکت کرد.   امین نجفی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی چالدران در گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی با بیان اینکه عزم بنیاد بر تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی به محرومان جدی است گفت: […]

بنیاد علوی در ساخت ۵۴۴ واحد مسکونی ویژه محرومان شهرستان چالدران در استان آذربایجان غربی مشارکت کرد.

 

امین نجفی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی چالدران در گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی با بیان اینکه عزم بنیاد بر تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی به محرومان جدی است گفت: بیش از ۹۰ درصد این واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل خانواده ها داده شده است و مابقی نیز تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وی افزود: سهم بنیاد علوی در این پروژه ها برای هر واحد مسکونی ۲ تن میلگرد، ۱۰ تن سیمان و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض می‌باشد.

نجفی افزود: این واحدهای مسکونی براساس تفاهمنامه های جداگانه ۲۰ هزار واحدی با بنیاد مسکن و سهم ۲۵۲ واحدی شهرستان، همچنین تفاهمنامه ۱۰ هزار واحدی با کمیته امداد و بهزیستی با سهم ۲۹۲ واحدی چالدران در حال ساخت است.

خاطرنشان می سازد: مرتفع کردن مشکلات مسکن محرومان و به ویژه مناطق هدف، یکی از اولویت های برنامه‌ پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در مناطق محروم است .

 

پاسخی بگذارید