تاریخ: ۱۲:۳۶ :: ۱۴۰۲/۰۸/۱۴

دومین رویداد ملی کافه‌دانش در فرآیند گندله‌سازی با حضور کلیه شرکت‌های معدنی و صنعتی گندله‌سازی و اساتید دانشگاه‌ها مورخ ششم و هفتم دی ماه در محل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق برگزار خواهد شد. از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد؛ مستند‌سازی و انتقال تجربیات، اشتراک‌گذاری دانش تخصصی و ارتقاء شبکه خبرگان در حوزه گندله‌سازی می‌باشد. […]

دومین رویداد ملی کافه‌دانش در فرآیند گندله‌سازی با حضور کلیه شرکت‌های معدنی و صنعتی گندله‌سازی و اساتید دانشگاه‌ها مورخ ششم و هفتم دی ماه در محل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق برگزار خواهد شد.

از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد؛ مستند‌سازی و انتقال تجربیات، اشتراک‌گذاری دانش تخصصی و ارتقاء شبکه خبرگان در حوزه گندله‌سازی می‌باشد.

محورهای این رویداد به شرح زیر است :· تاثیر عناصر مزاحم بر کیفیت گندله و آهن اسفنجی· راهکارهای کاهش نرخ مصرف گریت پلیت و گریت بار· راهکارهای کاهش نرخ مصرف نسوز· راهکارهای کاهش مصرف بنتونیت· راهکارهای عملیاتی بهبود گندله شوندگی در ناحیه بالینگ دیسک· راهکارهای افزایش بهره‌وری HPGR· راهکارهای عملیاتی جهت کاهش نوسانات در ناحیه میکسینگ(سطح‌سنج، رطوبت‌سنج و سیستم توزین)· راهکارهای عملیاتی کاهش گندله سیاه در ناحیه تراولینگ گریت· چالش‌های تامین انرژی در گندله‌سازی ( قطع گاز و برق)

نحوه ارسال تجربه: نویسندگان محترم تجربیات خود را به صورت یک فایل فشرده شده شامل دو سند با فرمت PDF و Docx به پست الکترونیکی Kafedanesh@icioc.ir ارسال نمایند.

مهلت ارسال تجربیات : ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۲

پاسخی بگذارید