به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران صورت می گیرد؛
تاریخ: ۱۳:۰۲ :: ۱۴۰۲/۰۸/۱۶

شانزدهمین دوره مسابقات علمی_عملیاتی آتش نشانان صنایع و معادن کشور (ایمپاسکو) به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه در شهرستان بافق برگزار می شود. به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، شانزدهمین دوره مسابقات علمی_عملیاتی آتش نشانان صنایع و معادن کشور هر سال با هدف سنجش […]

شانزدهمین دوره مسابقات علمی_عملیاتی آتش نشانان صنایع و معادن کشور (ایمپاسکو) به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه در شهرستان بافق برگزار می شود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، شانزدهمین دوره مسابقات علمی_عملیاتی آتش نشانان صنایع و معادن کشور هر سال با هدف سنجش آمادگی آتش نشانان، ارزیابی میزان آمادگی آنها، ایجاد هم افزایی و کسب تجربه، بالابردن توانایی کار با تجهیزات روز، ایجاد روحیه نشاط و همکاری تیمی در وضعیت های اضطراری و … با حضور تیم هایی از معادن سراسر کشور برگزار می شود.

امسال نیز در این مسابقات از ۳۵ تیم از ۱۴ استان و ۲۶ شهرستان دعوت به عمل آمد که از این تعداد ۳۰ تیم با حضور۲۴۰ شرکت کننده مجوز حضور در مسابقات را کسب کردند و در دو بخش تئوری و چهار ماده عملیاتی با هم به رقابت می پردازند.

همچنین به اخلاق حرفه‌ای و همکاری تیمی در این مسابقات امتیاز ویژه داده خواهد شد و یک تیم به عنوان تیم اخلاق در مراسم اختتامیه معرفی می‌شود.

گفتنی است اولین دوره مسابقات علمی_عملیاتی آتش نشانان ایمپاسکو در سال ۸۴ برگزار شد و دو سال به دلیل کرونا از برگزاری مسابقات خودداری کردند و امسال نیز شانزدهمین دوره در شهرستان بافق برگزار می شود.

پاسخی بگذارید