تاریخ: ۱۵:۱۷ :: ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

اداره کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و امور استان ها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با هدف هر چه بهتر معرفی کردن عملکرد این سازمان و اطلاع رسانی به موقع در سال جاری موفق شد، رکورد جدیدی را در تولید و نشر خبر در این سازمان به ثبت برساند. میزان اخبار انتشار […]

اداره کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و امور استان ها سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با هدف هر چه بهتر معرفی کردن عملکرد این سازمان و اطلاع رسانی به موقع در سال جاری موفق شد، رکورد جدیدی را در تولید و نشر خبر در این سازمان به ثبت برساند.
میزان اخبار انتشار یافته در وبگاه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نشان می دهد که از مجموع اخبار منتشر شده در هفت ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مجموع اخبار یک ساله منتشر شده از سال ۱۳۹۸، افزایش چشمگیر دو برابری و در برخی مقاطع افزایش چند برابری داشته است.
بر اساس این گزارش مجموع اخبار منتشر شده در سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۱۳ خبر، سال ۱۳۹۹ تعداد ۵۱ خبر، سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۷۲ خبر، سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۷۷ خبر و در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد ۹۰۹ خبر انتشار یافته است که با احتساب ۴ ماه آتی تا پایان سال، رکورد بی سابقه ای در اداره کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و امور استان های این سازمان به ثبت خواهد رسید.
از مجموع اخبار انتشار یافته در وب‌گاه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از کل سال ۱۳۹۸ تا هشت ماهه نخست سال جاری، شش درصد سهم سال ۱۳۹۸، سه درصد سهم سال ۱۳۹۹، ۱۹ درصد سهم سال ۱۴۰۰، ۲۵ درصد سهم سال ۱۴۰۱ و چهل و هفت درصد سهم هشت ماهه نخست سال جاری است.
این میزان تولید خبر در صورتی است که با احتساب تعطیلات فروردین ماه و کندی خروجی عملکرد سازمان های دولتی، میزان خبر در نخستین ماه سال در همه روابط عمومی با روند کاهشی مواجه می شود اما با تدبیر اداره کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و امور استان های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، تعطیلات فروردین ماه تاثیر کاهشی در تولید خبر این سازمان نداشته و رکورد بی سابقه ای در این باره به ثبت رسیده است.
از سوی دیگر از جمله عملکردهای اداره کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و امور استان ها،فعال سازی روابط عمومی استان ها بوده است که با این اقدام و ایجاد رقابت سالم،تولید محتوای خبری استان ها در تارنمای سازمان به ۳۰۰ خبر افزایش یافته است؛ علاوه بر این میزان اخبار باز نشر شده استان ها در رسانه های محلی نشان دهنده میزان ارتباط و تعامل سازنده روابط عمومی استان ها با رسانه های محلی است.
بررسی محتواهای منتشر شده در خبرگزاری ها،روزنامه ها و پایگاه های خبری نشان می دهد که در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد نه هزار و شش خبر و محتوا در حوزه اموال تملیکی در این رسانه ها انتشار یافته است. از این میزان ۵۶۸ خبر در وبگاه سازمان،۱۹۹ خبر در خبرگزاری فارس،۱۸۴ خبر خبرگزاری میزان انتشار یافته است که به این ترتیب رتبه نخست تا سوم را از میان رسانه ها از نظر پراکندگی انتشار اخبار به خود اختصاص داده اند.
این در حالی است که در عملکرد اداره کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و امور استان ها با توجه به گستردگی حوزه های مسئولیت، فعالیت های مختلفی به ثبت رسیده است.
دریافت، ثبت و تحویل نامه ها،مستندات و مکاتبات، تنظیم برنامه های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها، پاسخگویی به تلفن ها و مراجعات مربوطه و تعداد زیادی از فعالیت های دیگر از این دسته اند.
بر اساس این گزارش، اداره کل حوزه مدیر عامل، روابط عمومی و امور استان ها در هفت ماهه نخست سال جاری ۱۵۹ جلسه درون سازمانی و ۹۹ جلسه برون سازمانی برگزار شده است؛ همچنین تعداد ۵۳ هزار و ۶۴۳ مورد ارسال مکاتبات برون سازمانی به صورت سیستمی از طریق شبکه دولت و ۳۹ هزار و ۲۳۵ مورد مکاتبات درون سازمانی نیز از جمله عملکرد اداره دبیرخانه این اداره کل است.

پاسخی بگذارید