شهردار منطقه یک:
تاریخ: ۱۶:۱۰ :: ۱۴۰۲/۱۰/۰۹

شهردار منطقه یک گفت: منطقه یک از ابتدای سال جاری اقدامات اجرایی خود را بر پایه خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و ارتقای رضایت‌مندی آنها قرار داد و بر همین اساس با اعلام محورهای ابلاغی بیست‌گانه خدمت، کلیه اقدامات در راستای آن اجرا شده بود.  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ […]

شهردار منطقه یک گفت: منطقه یک از ابتدای سال جاری اقدامات اجرایی خود را بر پایه خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و ارتقای رضایت‌مندی آنها قرار داد و بر همین اساس با اعلام محورهای ابلاغی بیست‌گانه خدمت، کلیه اقدامات در راستای آن اجرا شده بود.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ گفت: پخش ۷۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری، اجرای ۱۲ هزار متر مربع پیاده رو سازی که تنها ۶ هزار متر مربع آن در خیابان شهرداری و همجواری مرقد مطهر امامزاده صالح انجام شده است، اجرای ۲۴ طرح اصلاح هندسی، اجرای ۵۴ هزار متر طول خط کشی محوری، رفع ۸۳ نقطه آبگیر با احداث کانال و نهر و… از اقدامات اجرایی مبتنی بر این طرح بوده است.

وی کمبود پارکینگ های طبقاتی را از مهمترین نیازهای منطقه دانست و افزود: پارکینگ های طبقاتی در برخی محلات به دلیل معابر کم عرض و عدم وجود جای پارک و… نیازمند توسعه است.

صباغ جمع آوری بساط گستران خیابان شهرداری را از دیگر اقدامات مهم اجرایی دانست و عنوان کرد : این محور از نوروز امسال تا کنون پاک بوده و بساط گستران در فضایی که به آنها اختصاص داده شده فعالیت می کنند تا مزاحمتی برای عبور و مرور شهروندان و کسبه نداشته باشند.

پاسخی بگذارید