تاریخ: ۱۸:۲۲ :: ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

شهروندان منطقه یک بالاتر از حد انتظار با مشارکت ۲۳۰ درصدی به عنوان منطقه برتر شهر تهران، مدیریت شهری را در طرح من شهردارم ۲ ،همراهی کردند. سید مهدی صباغ در این خصوص اظها کرد: طرح من شهردارم ۲ از ۱۱ آذر ماه شروع و بعد از  ۲۸ روز فعالیت در ۷ دی ماه پایان […]

شهروندان منطقه یک بالاتر از حد انتظار با مشارکت ۲۳۰ درصدی به عنوان منطقه برتر شهر تهران، مدیریت شهری را در طرح من شهردارم ۲ ،همراهی کردند.

سید مهدی صباغ در این خصوص اظها کرد: طرح من شهردارم ۲ از ۱۱ آذر ماه شروع و بعد از  ۲۸ روز فعالیت در ۷ دی ماه پایان یافت و نتیجه آن مشارکت ۱۲۶ هزار و ۳۲۵ نفری شهروندان در رای دادن به پروژه های شهری مورد انتظارشان بود.
صباغ تصریح کرد: پیش بینی منطقه یک ۵۵ هزار و ۳۱ رای بود که با فعالیت بیش از ۲۵۰ سفیر رسمی و غیر رسمی این منطقه و اطلاع رسانی حداکثری، این مقدار به ۲۳۰ درصد رشد رسید که این منطقه هم از نظر درصد تحقق انتظار کل و همچنین آمار تعداد شرکت کنندگان، منطقه فعال شهر تهران معرفی شد.
شهردار منطقه یک افزود: در ۲۸ روز اجرای این طرح، منطقه یک توانست در شش روز، رکوردار ثبت رای در بین مناطق باشد و اول شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از بین نواحی دهگانه منطقه یک به ترتیب نواحی ۱۰،۸،۹،۵      بیشترین آمار را جمع آوری کردند.
صباغ تصریح کرد: در من شهردارم ۲ ، ۱۲۶ پروژه به نظرسنجی با شهروندان قرار گرفت که پروژه هایی که بیشترین رای را آورده اند در دستور کار اجرایی برای سال ۱۴۰۳ قرار خواهند گرفت.

پاسخی بگذارید