تاریخ: ۱۳:۳۹ :: ۱۴۰۲/۱۱/۲۳

تفهیم نیوز:تیرهای برق چوبی و فرسوده در منطقه یک با توافق مشترک شهرداری منطقه یک و اداره برق شمیران جابجا و تعویض می شوند. پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: در آذر و دی ماه سال جاری نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران، اداره برق شمیران و قسمت نوسازی معاونت شهرسازی و معماری منطقه […]

تفهیم نیوز:تیرهای برق چوبی و فرسوده در منطقه یک با توافق مشترک شهرداری منطقه یک و اداره برق شمیران جابجا و تعویض می شوند.

پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: در آذر و دی ماه سال جاری نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران، اداره برق شمیران و قسمت نوسازی معاونت شهرسازی و معماری منطقه از تیرهای برق چوبی، فرسوده و معارض در محدوده بافت فرسوده محلات چیذر، قیطریه و گلابدره بازدید و در مجموع بیش از۷۰ تیر شناسایی شد.

 

او افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران با موضوع برنامه نوسازی بافت های فرسوده منطقه یک در سال ۱۴۰۲، تعویض و جابجایی ۱۶ تیر برق فرسوده با دو اولویت نیازمند جابجایی و قابلیت تحقق پذیری در دستور کار قرار گرفت که تا کنون جابجایی ۵ تیر برق در خیابان زبردست شمالی در محله گلابدره انجام شده است و برآورد می شود با در دستور کار قرار گرفتن صورت جلسه مذکور، شاهد تحقق ۱۰۰درصدی این بخش از برنامه تا پایان سال جاری باشیم.

 

اخوان خاطر نشان کرد: موضوع جابجایی تیرهای برق چوبی و فرسوده در محدوده محلات فرسوده شهر تهران، طی برگزاری دو جلسه کارگروه خدمات و زیرساخت منطقه و با حضور دستگاههای متولی در مجموعه شهرداری تهران و دولت ، در دستور کار قرار دارد.

پاسخی بگذارید