تاریخ: ۱۴:۴۰ :: ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

عملیات لکه‌گیری و چاله‌پرکنی با هدف مرمت معابر آسیب‌دیده و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، در بیش از  ۲۰۰ نقطه از  نواحی منطقه یک انجام شد.  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: در سال جاری بدلیل سرما و بارش برف شاهد حجم بالایی از […]

عملیات لکه‌گیری و چاله‌پرکنی با هدف مرمت معابر آسیب‌دیده و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، در بیش از  ۲۰۰ نقطه از  نواحی منطقه یک انجام شد.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: در سال جاری بدلیل سرما و بارش برف شاهد حجم بالایی از عملیات پخش شن مخصوص در معابر بودیم که این موضوع به همراه سیکل های یخبندان باعث فرسودگی شدید آسفالت معابر و ایجاد چاله های خطرناک شد.

وی افزود: بر همین اساس عملیات لکه گیری و چاله پرکنی با اولویت معابر بزرگراهی و شریان های اصلی با استفاده از آسفالت سرد کیسه ای و همچنین آسفالت گرم تولیدی کارخانجات شهرداری تهران در دستور کار نواحی قرارگرفته و به طور مستمر تا ۲۰ فروردین ماه در دست اقدام است.

افشاری گفت: نواحی در حال حاضر مشغول عملیات چاله پر کنی و لکه گیری در نقاط مختلف منطقه هستند که تا کنون بیش از ۲۰۰ نقطه بدین روش رفع خطر شده است.

پاسخی بگذارید