در سال 1402 صورت گرفت؛
تاریخ: ۱۲:۳۲ :: ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ با اعطای ۹۵ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۸۹ هزار و ۵۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.  به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با پرداخت ۳۱۲۲ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان در اسفندماه سال ۱۴۰۲ مجموع تسهیلات ازدواج […]

بانک تجارت در سال ۱۴۰۲ با اعطای ۹۵ هزار و ۱۸۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۸۹ هزار و ۵۳۴ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

 به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک با پرداخت ۳۱۲۲ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان در اسفندماه سال ۱۴۰۲ مجموع تسهیلات ازدواج پرداختی به جوانان ایرانی در این سال را به ۹۵ هزار و ۱۸۱ فقره رساند تا گام بزرگی در حمایت از سنت مقدس ازدواج برداشته باشد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون حمایت از فرزندآوری با پرداخت ۹۴۲۰ فقره تسهیلات فرزندآوری در اسفندماه، تعداد تسهیلات پرداختی در این سرفصل در سال ۱۴۰۲ را به ۸۹ هزار و ۵۳۴ فقره افزایش داد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت در سال گذشته این امکان را در اختیار مشتریان قرار داد تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات ازدواج را برای جوانان ایرانی تسهیل کرد.

پاسخی بگذارید