تاریخ: ۱۳:۱۱ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از شروع نمایشگاه های شهرآفتاب در سال ۱۴۰۳ با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک ایران خبر داد.  به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، عباس تقدسی نژاد اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک ایران-تهران با مشارکت تولیدکنندگان فراورده های پلاستیکی، ماشین آلات و تولیدکنندگان تجهیزات […]

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از شروع نمایشگاه های شهرآفتاب در سال ۱۴۰۳ با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک ایران خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، عباس تقدسی نژاد اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک ایران-تهران با مشارکت تولیدکنندگان فراورده های پلاستیکی، ماشین آلات و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری، تولیدکنندگان مستربچ و کامپاندهای پلیمری از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افزود:به منظور کمک به صادرات محصولات صنعت پلیمر کشور، تولیدکنندگان محصولات نهایی و هیات های تجاری منطقه ای در نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک ایران حضور خواهند داشت و میهمانان ویژه ای از فعالان صنعت پلیمر اوراسیا، کشورهای حوزه CISوعراق ، افغانستان،پاکستان ارمنستان وکشورهای همسایه برای این نمایشگاه دعوت شده است.
وی با بیان اینکه فضای اختصاص داده شده برای نمایشگاه پلاستیک بالغ بر ۲۵ هزار متر است، گفت: تمام زیرساخت های اجرایی شهرآفتاب برای برگزاری این نمایشگاه آماده است و تمامی افراد که در حوزه مطالعاتی یا کسب‌وکار مرتبط با صنعت پلاستیک و پتروشیمی فعال هستند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند. از جمله این افراد و سازمان‌ها می‌توان به تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی و لاستیکی، سازندگان ماشین‌آلات و ابزارآلات مربوط به این صنایع، سازندگان تجهیزات هوا فضا، صنایع بسته‌بندی و توزیع، صنایع قایق و کشتی و دیگر صنایع مرتبط اشاره کرد.

پاسخی بگذارید