مدیر عامل بیمه آسیا:
تاریخ: ۱۴:۰۹ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
نظارت و کنترل جدي در تمامي ابعاد

تفهیم نیوز:نظارت و کنترل در تمامي ابعاد به ويژه در مراکز درماني بايد جدي گرفته شود. به گزارش تفهیم نیوزازروابط‌عمومي بيمه‌آسيا، دکتر کاردگر نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل بيمه‌آسيا در نشست تخصصي رابطين شرکت بيمه‌آسيا مستقر در مراکز خدمات حوزه علميه سراسر کشور در ادامه مطلب فوق گفت: تلاش ما بايد در راستاي افزايش […]

تفهیم نیوز:نظارت و کنترل در تمامي ابعاد به ويژه در مراکز درماني بايد جدي گرفته شود.

به گزارش تفهیم نیوزازروابطعمومي بيمهآسيا، دکتر کاردگر نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل بيمهآسيا در نشست تخصصي رابطين شرکت بيمهآسيا مستقر در مراکز خدمات حوزه علميه سراسر کشور در ادامه مطلب فوق گفت: تلاش ما بايد در راستاي افزايش بهرهوري با کمک گرفتن از ساير نهادهاي تأثيرگذار، افزايش سهم بيمهآسيا و کاهش نسبت خسارت باشد.
مديرعامل بيمهآسيا تصريح کرد: قرارداد حوزه به عنوان يک قرارداد موفق با کمک مسئولان حوزه به نقطه خوبي رسيده است.
نايب رييس هيأتمديره بيمهآسيا با اشاره به اين موضوع که اقتصاد درمان داراي متغيرهاي تاثیرگذار زيادي است، اظهار داشت: بايد به اقتصاد اين بخش توجه کافي داشته باشيم. کساني که تعرفه تعيين ميکنند و خارج از سيستم ما هستند نقش بسزايي در اقتصاد درمان دارند..
دکتر کاردگر افزود: عوامل متعدد بيروني و دروني زيادي بر اقتصاد درمان تأثير دارند که برخي از آنها در کنترل ما نيست. لذا امروز اقتصاد درمان در صنعت بیمه بنا بر تاکید رییس کل محترم بیمه مرکزی جناب آقای دکتر سلیمانی موضوع مهمی است که باید جدی گرفته شود.
مدیرعامل بیمه آسیا تصریح کرد: اقتصاد سلامت و یا اقتصاد درمان شاخه ای از علم اقتصاد است که به مسایل پیرامون کارایی و اثربخشی حوزه سلامت می پردازد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا در پایان بیان داشت: مداخلات گسترده دولت در این بخش، عدم اطمینان غیرقابل کنترل در ابعاد مختلف، اطلاعات نامتقارن، آثار خارجی، ورود شخص ثالث (پزشک) در این بخش، شخص ثالثی که دستور خرید را می دهد و خود از قیمت آن شاید بی اطلاع باشد، این بخش را پیچیده تر کرده است.
حجتالاسلام والمسلمين رباني، رييس مرکز خدمات حوزههاي علميه در سخناني با اشاره به شرايط روز جامعه گفت: بايد در هزينهها و مصارف ملاحظاتي را در نظر بگيريم.
رييس مرکز خدمات حوزههاي علميه افزود: الحمد… با موفقيت به چهارمين سال تمديد قرارداد حوزه رسيدهايم و بايد تلاش کنيم مدارج، مراحل و اهداف بلندتري را پيگيري کنيم و اين به يک عامل دروني نياز دارد.
سخنراني آقايان مهدی شریفی، معاون بیمه های اموال، حسین حسینی، معاون بازاریابی و شبکه فروش و محسن پايدار، مدير پروژه طلاب بيمهآسيا، دکتر حدادي، سرپرست معاونت امور سلامت بيمه، حجتالاسلام حسام افروز، معاون مالي و منابع انساني، حجتالاسلام عدالت، مديرکل بيمههاي سلامت مرکز خدمات حوزههاي علميه، برگزاري کميسيونهاي تخصصي و تقدير از رابطين بيمهآسيا از ديگر بخشهاي نشست تخصصي رابطين مستقر در مراکز خدمات حوزه علميه سراسر کشور بود.
گفتني است نشست تخصصي رابطين مستقر در مراکز خدمات حوزه علميه سراسر کشور با رويکرد انسجام و همدلي سازماني در راستاي ارتقای کيفيت خدمات با روحيه جهادي با حضور مسئولان بيمهآسيا و مرکز خدمات حوزههاي علميه در مشهد مقدس برگزار شد.

پاسخی بگذارید