تاریخ: ۱۵:۳۳ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
روز دوم نمایشگاه بیست و ششم نفت، گاز و پتروشیمی/ بازدید وزیر نفت از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس

«جواد اوجی وزیر نفت» در دومین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بازدید کرد. به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این بازدید که پیش از ظهر شنبه انجام شد، مدیران ارشد گروه حضور داشتند و وزیر نفت […]

«جواد اوجی وزیر نفت» در دومین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این بازدید که پیش از ظهر شنبه انجام شد، مدیران ارشد گروه حضور داشتند و وزیر نفت در جریان آخرین برنامه‌ها و اقدامات گروه خلیج فارس به ویژه روند طرح‌های توسعه‌ای، تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی در دست اجرا در مناطق مختلف کشور قرار گرفت.
بعد از ظهر نیز دکتر علی عسکری همراه با وزیر نفت در بازدیدی که بیش از دو ساعت به طول انجامید از غرفه‌های سازندگان قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بازدید کرد.
در این بازدیدها، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر استفاده حداکثری از توان شرکت‌های تولیدکننده ایرانی برای اجرا و تکمیل طرح‌های این گروه و همچنین داخلی سازی در صنعت پتروشیمی، از توسعه همکاری‌های این گروه بزرگ پتروشیمی با تولیدکنندگان داخلی استقبال کرد.
او تأکید کرد که درهای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و تمامی شرکت‌های تابعه بر روی شرکت‌های ایرانی باز است و معتقدیم پیروزی در جنگ اقتصادی و توسعه صنعت پتروشیمی بدون تکیه بر دانش و توان شرکت‌های داخلی، شدنی نیست.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی از ٢٣ تا ۲۶ اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.
در این نمایشگاه، ۱۲۰۰ شرکت داخلی، ۴۴ شرکت خارجی و ۲۳ دانشگاه و مرکز پژوهشی، بیش از صد شرکت دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و پارک فناوری و شهرک‌های علمی تحقیقاتی شرکت دارند.
علاقمندان از ساعت ۹ تا ۱۶ برای آشنایی با دستاوردهای گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به سالن ۳۸B مراجعه کنند.

پاسخی بگذارید