گروه: سیاسی
تاریخ: ۱۶:۳۵ :: ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان طی پیامی ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. متن پیام وی بدین شرح است: ارزش کارگر ارزش حیات جامعه است «مقام معظم رهبری ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲» یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار وکارگر فرصتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که […]

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان طی پیامی ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

متن پیام وی بدین شرح است:

ارزش کارگر ارزش حیات جامعه است

«مقام معظم رهبری ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲»

یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار وکارگر فرصتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی، توسعه و پیشرفت میهن عزیزمان، از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

از همین رو بر ما واجب است تا با توجه به مسائل و دغدغه های این قشر زحمت کش با نصب العین قراردادن بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه کارگری کشور، ضمن ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای کارگران عزیز، کیفیت کار و محصول را نیز ارتقا  بخشیم.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری و با تبریک روز جهانی کار و کارگر ، از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی همکاران ارجمندم در شرکت پاکسان، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه شرکت گام برمی دارند تقدیر نموده و دست یکایک عزیزان را به مهر می فشارم.

شهریار محمدی راد

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان

پاسخی بگذارید