این شرکت قصد دارد با استراتژی جدید برند خود با مشتریان ورای نسلها و مکانها ارتباط برقرار کند. الجی الکترونیکس (LG) هویت بصری جدید برند خود رونمایی کرد که با ظاهری پویاتر و جوانتر شعار زندگی خوب است را در تمام مبادی فیزیکی و دیجیتالی برخورد با مشتری نمایانتر میکند. در دستورالعملهای جدید ارتباطات برند […]
این شرکت قصد دارد با استراتژی جدید برند خود با مشتریان ورای نسلها و مکانها ارتباط برقرار کند.
الجی الکترونیکس (LG) هویت بصری جدید برند خود رونمایی کرد که با ظاهری پویاتر و جوانتر شعار زندگی خوب است را در تمام مبادی فیزیکی و دیجیتالی برخورد با مشتری نمایانتر میکند.
در دستورالعملهای جدید ارتباطات برند این شرکت که به اطلاع تمامی کارکنان در سراسر جهان رسیده است، الجی رویکرد جدیدی را برای جلب علاقه مشتریان از کشورها و نسلهای مختلف شامل نسل Z، ارائه و خود را به عنوان یک برند متمایز مطرح نموده است. دستورالعمل ارتباطات برند ارزشهای بنیادین الجی را در راستای ” تجربه کاربری غیر قابل اغماض”، “نوآوری انسانمحور” و “نیرویی برای پر رنگ کردن یک لبخند” تکرار و تصریح کرده است.
شعار “Life’s Good” برند، پیام این شرکت مبنی بر الزام فراهم کردن شرایط لازم برای لذت مشتری از غرق شدن در لحظات گرانبهای یک زندگی با کیفیت با استفاده از محصولات، خدمات و ارتباطات الجی را در بطن خود حمل میکند. الجی مأموریت برند خود را جستجوی نوآوری برای یک زندگی بهتر به منظور همکاری در ساختن زندگی و آیندهای بهتر برای زمین قرار داده است.
جهتگیری جدید برند در بردارنده ارتقاء هویت بصری الجی با تفسیری دوباره از حس صمیمیت و همبستگی موجود برند است. این شرکت در نظر دارد تعامل با طیف گستردهتری از مشتریان را با استفاده از هویت بصریای که با افزودن حرکتی جدید در تصویر برند موجود که به آن سرزندگی و توانایی تعامل میبخشد تقویت کند.
لوگوی الجی در فضای دیجیتال جان میگیرد و با مشتریان در سطح جدیدی ارتباط برقرار میکند. لوگوی این برند که از حروف انگلیسی “L” و “G” تشکیل شده است میتواند ۸ حرکت منحصر به فرد شامل سر تکان دادن، چرخیدن و چشمک زدن را به نمایش بگذارد. لوگوی این برند با تواناییهای جدید خود میتواند در پلتفرم دیجیتال به مشتریان با لبخندی دوستانه خوشامد گفته و یا به روشهای مختلف و شوخطبعانه حرکاتی هماهنگ با موسیقی پسزمینه انجام دهد.
این شرکت علاوه بر رنگ قرمز الجی که امضای لوگوی این برند است از رنگ پر انرژی قرمز فعال نیز در تمامی مبادی ارتباط با مشتری استفاده بیشتری خواهد کرد. همچنین اِلمانهای مختلف قرمز الجی، به رنگهای سفید و مشکی نیز معرفی شدهاند که میتوان آنها را با توجه به ویژگی منحصر به فرد هر محصول یا خدمات، اعمال کرده و تنوع بیشتری ایجاد کرد.
این شرکت برای شعار Life’s Good خود نیز یک تایپوگرافی (Typeface) جدید طراحی کرده است که به عنوان یکی از داراییهای برند در بستهبندی محصول به صورت گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این تایپوگرافی به نحوی هوشمندانه از اشکالی الهام گرفته از محصولات متنوع الجی استفاده شده است.
استراتژی برند جدید الجی علاوه بر این که هویت منحصر به فرد این شرکت را تقویت میکند ظرفیت و علاقه آن به تعامل با نسلها را نیز در کنار تعهد بینظیر این شرکت به تجربههای کاربری نوآورانه در سراسر جهان به نمایش در میآورد. این شرکت قصد دارد در طول سال دارایی منحصر به فرد برند الجی را در تمامی مبادی ارتباط با مشتریان خود در سراسر جهان به کار گیرد.
ویلیام چو مدیرعامل الجی الکترونیکس:”داشتن یک استراتژی برند قدرتمند و استوار به ما امکان میدهد بتوانیم ارزش پیشنهادی و هویت منحصر به فردمان را که نوآوری و صمیمیت را به نحوی هماهنگ با هم درآمیخته است بهتر منتقل کنیم. الجی قصد دارد با پیادهسازی استراتژی برند جدید خود به برندی نمادین تبدیل شود که با مشتریان از تمامی نسلها و در همه جا ارتباطی عمیق برقرار میکند.”