تاریخ: ۱۳:۵۷ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۴

به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز، مسعود بادين نايب رييس هيات مديره و مديرعامل بيمه آسيا در پیامی شهادت سردار قاسم سليماني را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: “بسم رب الشهداء و الصدیقین كاروان شهداي بزرگوار انقلاب بارديگر يكي از فرزندان و ياران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سرافراز ، سپهبد حاج قاسم […]

به گزارش پایگاه خبری تفهیم نیوز، مسعود بادين نايب رييس هيات مديره و مديرعامل بيمه آسيا در پیامی شهادت سردار قاسم سليماني را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

كاروان شهداي بزرگوار انقلاب بارديگر يكي از فرزندان و ياران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سرافراز ، سپهبد حاج قاسم سليماني را همراه خود ساخت.

اينجانب از طرف خود و خانواده بزرگ بيمه آسيا ضمن محكوم ساختن اين جنايت هولناك تروريستي شيطان بزرگ، امريكاي جنايتكار، عروج عاشقانه سردار سپاه اسلام ، حاج قاسم سليماني و همراهان شهيد بزرگوار را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)،مقام معظم رهبري، ملت شريف و شهيد پرور ايران اسلامي، همرزمان و خانواده محترم ايشان صميمانه تسليت عرض مي كنم

از درگاه حضرت حق مسئلت می نمائیم روح بزرگ و متعالی این شهید وطن و حرم را که با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در مبارزه با اشرار عالم، عزت و سرافرازی ایران را به جهانیان گوشزد کرد، در جوار ارواح ملکوتی شهیدان اسلام، مشمول الطاف الهی قرار دهد.”

پاسخی بگذارید