تاریخ: ۱۴:۳۶ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

تفهیم نیوز:نشست شورای سیاستگذاری دومین دوره نمایشگاه طب سنتی طب جایگزین داروهای گیاهی و گردشگری سلامت با حضوراعضا شورای سیاستگذاری نمایشگاه در دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در تاریخ۲۰ بهمن شد. در ابتدا جلسه محمد پناهی، دبیر اجرایی نمایشگاه در خصوص ویژگیهای این نمایشگاه گفت: “این نمایشگاه در وسعت حدود ۱۰۰۰متر مربع و […]

تفهیم نیوز:نشست شورای سیاستگذاری دومین دوره نمایشگاه طب سنتی طب جایگزین داروهای گیاهی و گردشگری سلامت با حضوراعضا شورای سیاستگذاری نمایشگاه در دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در تاریخ۲۰ بهمن شد.

در ابتدا جلسه محمد پناهی، دبیر اجرایی نمایشگاه در خصوص ویژگیهای این نمایشگاه گفت: “این نمایشگاه در وسعت حدود ۱۰۰۰متر مربع و با حضور بیش از ۶۰شرکت داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که در چهاربخش با رویکرد تخصصی و بین‌المللی در کشور برگزار می‌شود ، دانشکده‌های طب سنتی دانشگاههای علوم پزشکی، انجمن‌های علمی سراسر کشور ، سلامتکده‌ها ، تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیاهان دارویی و فراورده‌های طبیعی ، شرکت‌های دانش بنیان و نیز شرکت‌های تسهیلگر گردشگری ، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، حضور یافته و در کنار نمایندگانی از کشور ژاپن ، مالزی و تایلند ، به معرفی ظرفیت‌های بالقوه ایران در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی و گردشگری سلامت می‌پردازند.

سپس در ادامه علیرضا عباسیان، معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و عضو شورای سیاستگذاری

نمایشگاه از ورود بخش خصوصی “شرکت منیر تجهیزامین”به جهت کمک به شناسایی فعالان این حوزه با برگزاری نمایشگاه

تخصصی tramedexدر این سطح قدردانی کرده و تأکید داشتند بخش بین‌المللی این نمایشگاه در دوره‌های اینده با حمایت

بیشتر اعضا شورای سیاستگذاری قویتر برگزار شود .

درپایان نیز امیرهوشنگ اسلامی‌تبار عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه به لزوم مشارکت تمامی فعالان این حوزه در نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی درجهت رونق تولید و کمک به صادرات اشاره کردند.

دومین دوره نمایشگاه طب سنتی طب جایگزین داروهای گیاهی و گردشگری سلامت با حمایت دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت

درمان و آموزش پزشکی ، وزارت میراث فرهنـگی گردشـگری و صنایع دستی ، معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی ، ستاد

توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی وفنـاوری ریاست جمهوری، انجمـن خدمات بین‌المللی سـلامت

و سایر انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مدت ۴ روز از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفندماه در سـالن مـلل مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب از ساعت ۱۰صبح تا ۵ بعد از ظهربرگزار می‌شود.

پاسخی بگذارید