تاریخ: ۱۳:۴۴ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴

تفهیم نیوز،گفتگوی اجتماعی امروز ١٤ دي ماه راديو گفت و گو به پیشنهاد فروش شیشه به مشتریان در آرایشگاه های زنانه اختصاص داده شده است كه توسط تيوا به صورت زنده پوشش داده خواهد شد. به گزارش روابط عمومي تيوا، اين روزها كمتر آرايشگاهي را مي بينيم كه تنها تخصص مربوط به خود را انجام […]

تفهیم نیوز،گفتگوی اجتماعی امروز ١٤ دي ماه راديو گفت و گو به پیشنهاد فروش شیشه به مشتریان در آرایشگاه های زنانه اختصاص داده شده است كه توسط تيوا به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي تيوا، اين روزها كمتر آرايشگاهي را مي بينيم كه تنها تخصص مربوط به خود را انجام دهد. از مشاوره و اقدامات پوست و مو گرفته تا فروش محصولات لاغري از ديگر فعاليت هاي اين گروه است كه درآمدزايي بسياري را بدون توجه به سلامت افراد براي آنها به همراه دارد.

اما آن چيزي كه اين مساله را نگران كننده كرده اين است كه اخيرا اقدامات ديگري از جمله پيشنهاد فروش شيشه به مشتريان با تضمين لاغري و يا به بهانه هاي ديگر نيز به فعاليتهاي آنان اضافه شده كه نيازمند پيگيري جدي از سوي مسئولان است.

در گفت و گوي امروز ابراهیم درستی، نماینده وزیر صمت دراتاق اصناف کشور عضو هیات رئیسه و نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران و شهربانو عابدی نایب رئیس صنف اتحادیه آرایشگاه های زنانه تهران به سوالات و اقدامات انجام شده براي مقابله با متخلفان پاسخ خواهند داد.

علاقه مندان جهت مشاهده اين برنامه مي توانند به سايت www.tva.tv مراجعه كنند.

پاسخی بگذارید