گروه: سیاسی
تاریخ: ۱۷:۱۸ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

ابزارهایی برای مدیریت پروژه که جایزه بردند فرض کنید در حال ساختن خانه یا ساختمانی بزرگ هستید. بدون تردید این پروژه، یک فرآیند پیچیده است که در آن برخی از کارها باید به ترتیب خاصی انجام شوند. مثلا اگر هنوز دیوارها را نصب نکرده باشید، نمی‌توانید پنجره را نصب کنید. از این رو احتمالاً ده‌ها […]

ابزارهایی برای مدیریت پروژه که جایزه بردند
فرض کنید در حال ساختن خانه یا ساختمانی بزرگ هستید. بدون تردید این پروژه، یک فرآیند پیچیده است که در آن برخی از کارها باید به ترتیب خاصی انجام شوند. مثلا اگر هنوز دیوارها را نصب نکرده باشید، نمی‌توانید پنجره را نصب کنید. از این رو احتمالاً ده‌ها پیمانکار دارید که روی خانه کار می‌کنند و شما باید بدانید این افراد چه روزهایی برای ریختن فونداسیون، کاشی‌کاری و غیره در دسترس هستند. سپس شما باید آنها را نه تنها بر اساس در دسترس بودن آنها، بلکه بر اساس انجام هر کار به ترتیب مناسب برنامه‌ریزی کنید. خب این کار کمی سخت و زمانبر است. پس چاره کار چیست؟ پاسخ استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه همچون نرم‌افزارها است. اما شاید دوباره سوال شود که کدام نرم افزارها بهتر هستند؟ پاسخ ما این است که سراغ نرم‌افزارهایی بروید که بهتر از بقیه بوده و جایزه نیز گرفته‌اند. با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از این نرم افزارها در زمینه‌های مختلف مدیریتی اعم از کسب و کار، حسابداری، امور فناوری و… آشنا کنیم.

Metatask
Metatask یک سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار است که برنده جایزه نیز شده است. شما با این نرم افزار می‌توانید بهره وری بخش خود را به سطح بعدی ببرید – تمام عملیات خود را خودکار کنید. متاتسک برای مدیریت هر فرایند در هر بخش استفاده می‌شود. از فرم‌های پیچیده، تأییدیه‌ها، چرخه‌های بررسی، جداول، وظایف موازی، شرایط و بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته‌تر گرفته تا گردش‌های کاری سفارشی. ویژگی‌های خاص Metatask به شما امکان می‌دهد وظایف را دوباره باز کنید و به راحتی اشتباهات مرتبط با داده را برطرف کنید. جالب است بدانید Metatask توسط شرکت‌های کوچک و متوسط در بیش از ۳۰ کشور برای مدیریت انواع گردش کار و فرآیندهای داخلی استفاده می‌شود.

Celoxis
Celoxis نیز از دیگر ابزارهای مدیریت است که به عنوان یک نرم افزار خوب، برنده جایزه شده است. این ابزار به سازمان‌ها کمک می‌کند تا نمونه کارها، پروژه‌ها، وظایف، منابع، جدول زمانی، مسائل و خطرات خود را از یک مکان برنامه ریزی و پیگیری کنند. Celoxis دارای ویژگی‌های همکاری گسترده از جمله پورتال مشتری رایگان است که قابل تنظیم نیز است. علاوه بر این، قابلیت‌های گزارش دهی این ابزار فوق العاده است و یکی از بهترین‌ها در بازار است. اگر با پارادایم زمان‌بندی پروژه مایکروسافت راحت هستید، Celoxis یکی از بهترین جایگزین‌ها برای پروژه مایکروسافت است.

AccountancyManager
AccountancyManager برنده جایزه CRM و نرم افزار مدیریت عملی است که توسط حسابداران و برای حسابداران ساخته شده است. سیستم این ابزار به این صورت است که کارهای روزمره را از ایمیل و پیامک گرفته تا درخواست سوابق مشتری و کدهای بایگانی آنلاین، خودکار می‌کند.
این سیستم که بر اساس تجربه دنیای واقعی (از بیش از ۲۰ سال کار در شرکت‌های حسابداری) ساخته شده است، برای مدیریت مشتریان، کارکنان و حجم کاری ساخته شده است و زمان مدیریت را عملاً به صفر می‌رساند. ارسال متن اس ام اس و یکپارچه سازی ایمیل – با مشتریان از طریق پیام متنی و ایمیل در سیستم نیز با این سیستم به راحتی قابل اجرا است.
گردش کار، مدیریت زمان و هزینه – به طور خودکار وظایف و گردش کار را ایجاد و مدیریت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ضرب الاجل‌ها هرگز از دست نمی‌رود. اتوماسیون، گردش کار، ثبت زمان، صورتحساب، ادغام پیامک، ادغام ایمیل، فرآیند ورود سریع و… برخی از کارویژه‌های خوب این ابزار است.

Satago
ساتاگو از طریق پلتفرم خود یک سیستم مالی فاکتور پیشرفته را ارائه می‌‌دهد که برای کمک به کسب و کارها در مدیریت جریان نقدی خود طراحی شده است. پلتفرم آنلاین ساتاگو، تأمین مالی فاکتورها را تسهیل می‌کند و یادآوری‌های خودکار را در رابطه با صورت‌حساب‌های پرداخت نشده و همچنین گزارش‌دهی به تأمین‌کنندگان در مورد صورت‌حساب‌های معوق و ارائه گزارش‌های اعتباری که سطوح ریسک مشتریان را تعیین می‌کند، ارسال می‌کند.
یادآوری‌ها و بیانیه‌های صورت‌حساب قابل تنظیم نیز به راحتی از طریق این ابزار امکان‌پذیر است. با این ابزار شما می‌توانید برای هر یک از مشتریان خود برنامه‌ریزی کنید و تمام ارتباطات را به طور منظم در یک مکان حفظ کنید.

Glide
Glide به شرکا و مدیران شرکت‌های حسابداری در حال رشد کمک می‌کند تا کنترل را در عملکرد خود بهبود بخشند، قابلیت نظارت بر برنامه همه فعالیت‌های کارکنان را افزایش دهد و با ارائه خدمات استثنایی، حفظ مشتری را تضمین کنند. با این ابزار شما می‌توانید کنترل حجم کار کارکنان خود را در دست بگیرید، ارتباط با مشتریان را خودکار کنید، سودآوری مشاغل را تجسم کنید و… همه اینها از طریق سیستم Glide با قابلیت تنظیم بسیار بالا امکان‌پذیر است. همچنین با استفاده از ویرایشگر گرافیکی، می‌توانید Glide را به فرآیندهای موجود و قالب‌های ایمیل خود قالب‌گیری کنید.

Rippling
Rippling ابزاری است که مدیریت حقوق و دستمزد، مزایا، منابع انسانی و فناوری اطلاعات را آسان می‌کند. همه اینها در یک پلتفرم مدرن و برای مشاغلی با ۱ تا ۱۰۰۰ کارمند ساخته شده است. این ابزار همه سیستم‌ها و داده‌های کارمند شما را با هم جمع می‌کند و به خودکارسازی کار شلوغ شما کمک می‌کند. برای مثال، ورود به سیستم را در نظر بگیرید. با Rippling، فقط می‌توانید روی یک دکمه کلیک کنید و در ۹۰ ثانیه یک لیست حقوق و دستمزد استخدامی جدید، بیمه درمانی و برنامه‌هایی مانند Slack، Zoom و Office 365 تنظیم کنید. Rippling به عنوان یکی از بهترین و سریع‌ترین ابزارهای مدیریتی شناخته شده است.

سخن نهایی
مجموعه ابزارهایی که به آنها اشاره شد، جز بهترین ابزارهای مدیریتی هستند که جوایز متعددی را نیز برده‌اند. البته تعداد این ابزارها بسیار زیاد هستند و بر حسب کارکرد خود، علاقمندان و کاربرانی را دارند. با این حال ابزارهایی که در عین مدیریت دارای بخش‌هایی برای تنظیم امور مالی هستند، جز ابزارهایی هستند که طرفداران زیادی دارند. به عنوان نمونه برخی از ابزارها بخشی را جهت https://www.mydigipay.com/services/card-to-card/ تعبیه کرده‌اند و یا دارای امکانات برای کسب وکار ها هستند یکی از آنها درگاه پرداخت اشتراک می باشد که برای سرویس ها اشتراکی تعبیه شده است. البته استفاده از این ابزارها کمی اختصاصی است و معمولا برای استفاده همگانی محدودیت‌هایی دارند. اگر احیانا زمانی تصمیم گرفتید سراغ چنین ابزارهایی بروید، حتما از موضوع امنیتی بودن آن مطمئن شوید.

پاسخی بگذارید