گروه: سیاسی
تاریخ: ۱۷:۱۸ :: ۱۴۰۱/۰۲/۱۷

تفهیم نیوز:بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف معرفی خدمات و محصولات خود به شرکت‌های دانش‌بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) حضور پیدا می‌کند. به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اخیراً بانک مرکزی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور را افزایش داد؛ به‌طوری که امکان دریافت تسهیلات […]

تفهیم نیوز:بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف معرفی خدمات و محصولات خود به شرکت‌های دانش‌بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) حضور پیدا می‌کند.

به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اخیراً بانک مرکزی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور را افزایش داد؛ به‌طوری که امکان دریافت تسهیلات از این بانک‌ها برای اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی تا ۵۰۰ میلیون تومان فراهم شد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در همین راستا و تحقق شعار سال، برای معرفی بیشتر محصولات و خدمات خود به شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه INOTEX شرکت می‌کند.
این بانک آخرین خدمات خود در حوزه بانکداری نوین و دیجیتالی و همچنین محصولات و خدمات قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خدمات مختلف بانک از جمله افتتاح حساب با همراه‌بانک و ارسال کارت هدیه آنلاین را در این نمایشگاه دریافت کنند و با خدمات و محصولات بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور بیش از پیش آشنا شوند.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن ۵، غرفه ۵۰۸ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

پاسخی بگذارید