گروه: سیاسی
تاریخ: ۱۴:۵۳ :: ۱۴۰۱/۰۳/۱۶

شرکت بیمه آرمان و سازمان‌برنامه و بودجه کشور قرارداد مشترک همکاری امضاء کردند. به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، قرارداد همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و بیمه آرمان با حداقل پرتفوی در رشته درمان تکمیلی در استان تهران به مبلغ ۲۵۰میلیارد ریال ، در محل سازمان برنامه و بودجه با حضور دکتر داود […]

شرکت بیمه آرمان و سازمان‌برنامه و بودجه کشور قرارداد مشترک همکاری امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، قرارداد همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و بیمه آرمان با حداقل پرتفوی در رشته درمان تکمیلی در استان تهران به مبلغ ۲۵۰میلیارد ریال ، در محل سازمان برنامه و بودجه با حضور دکتر داود الماسی عضو هیأت مدیره، دکتر مسعود همتی مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت درمان، داود صالح فکر مشاور و مدیر حوزه مدیر عامل و همچنین امین سوزنگر رئیس شعبه میرداماد بیمه آرمان به امضاء رسید .
همچنین گفتنی است دکتر محمد علی افتخار سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی ، دکتر محمدی سرپرست مرکز توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و همینطور دکتر صدیقی از سازمان برنامه و بودجه کشور در این جلسه حضور داشتند.
خاطر نشان می شود: علاوه بر همکاری در حوزه بیمه های درمان تکمیلی، در زمینه صدور بیمه نامه سایر رشته های بیمه ای آن سازمان نیز ، توافق شد .

پاسخی بگذارید