تاریخ: ۱۳:۵۱ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
مدیران بیمه سرمد میثاق‌نامه امضا کردند/ عهد ما؛ سودآوری و جلب حداکثری رضایت مشتریان

 تفهیم نیوز:اعضای هیأت مدیره و هیات عامل، معاونان، مدیران ستادی و روسای شعب بیمه سرمد با امضای میثاق‌نامه، بر افزایش سودآوری و جلب حداکثری رضایت مشتریان تاکید کردند. به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در پایان نشست مدیران و روسای شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس، میثاق‌نامه این شرکت به امضای مدیرعامل، معاونان، مدیران ستادی […]

 تفهیم نیوز:اعضای هیأت مدیره و هیات عامل، معاونان، مدیران ستادی و روسای شعب بیمه سرمد با امضای میثاق‌نامه، بر افزایش سودآوری و جلب حداکثری رضایت مشتریان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در پایان نشست مدیران و روسای شعب بیمه سرمد در مشهد مقدس، میثاق‌نامه این شرکت به امضای مدیرعامل، معاونان، مدیران ستادی و روسای شعب این شرکت در سراسر کشور رسید.

مدیران بیمه سرمد با امضای این میثاق‌نامه، متعهد شدند تا با تمرکز بر سه محور کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین که مورد تاکید یعقوب رشنوادی در فعالیت‌های بیمه‌گری است، این شرکت را به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور برسانند.

متن میثاق‌نامه مدیران بیمه سرمد به شرح زیر است:

بسم رب الحسیب

ما اعضای هیأت مدیره و هیات عامل، معاونان، مدیران ستادی و روسای شعب بیمه سرمد، یک صدا و همدل می‌شویم تا با عزمی راسخ و تلاش مضاعف، عهد ببندیم تا با تمرکز بر سه محور کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین، بیمه سرمد را به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور برسانیم.

اهداف اصلی ما در سال ۱۴۰۱، تقویت شبکه فروش استانی، تمرکز بر خرده‌فروشی، تحقق پرتفوی پیش‌بینی شده در برنامه استراتژیک شرکت، افزایش سهم از بازار صنعت بیمه، افزایش سودآوری و در راس همه، جلب حداکثری رضایت تمامی مشتریان عزیز است که با لطف و عنایت خداوند متعال و هم‌افزایی به آن دست پیدا خواهیم کرد.

به امید روزهای خوب برای سرمد و سرمدی‌ها.

پاسخی بگذارید