تاریخ: ۱۰:۵۷ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
رشد چشمگیر سودآوری نیروگاه نقطه انتفاع و پشتوانه سهامداران بانک دی است

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک دی در مجمع عمومی عادی نیروگاه برق دماوند رشد چشمگیر سودآوری این نیروگاه را نقطه انتفاع و پشتوانه سهامداران دماوند و بانک دی دانست.    به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی با حضور در مجمع عمومی عادی نیروگاه برق دماوند که با دستور جلسه تصویب صورت‌های مالی […]

تفهیم نیوز:مدیرعامل بانک دی در مجمع عمومی عادی نیروگاه برق دماوند رشد چشمگیر سودآوری این نیروگاه را نقطه انتفاع و پشتوانه سهامداران دماوند و بانک دی دانست.

 

 به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی با حضور در مجمع عمومی عادی نیروگاه برق دماوند که با دستور جلسه تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰  برگزار شد با اشاره به بهبود و رشد چشمگیر شاخصه‌های مالی و عملکردی نیروگاه گفت: نیروگاه دماوند با رشد ۴۶ درصدی درآمد حاصل از فروش برق در سال ۱۴۰۰ یکی از شرکت‌های با درآمد عملیاتی مطلوب در میان شرکت‌های زیرمجموعه بانک دی است.
وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های هیئت مدیره نیروگاه علاوه بر کاهش مطالبات، شاهد استمرار افزایش درآمد و بهبود فرایند فروش در سال ۱۴۰۱ باشیم.
قیطاسی بررسی طرح های سرمایه گذاری در حوزه زنجیره تولید در صنعت خورشیدی، وصول مطالبات نیروگاه و توسعه قراردادهای فروش برق مستقیم به صنایع را از مهم‌ترین برنامه های هیئت مدیره بانک و نیروگاه دانست و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت نیرو، وصول نقدینگی مطالبات حاصل از فروش برق به شبکه رشد ۸۱ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ داشته است که گامی اساسی در افزایش رضایتمندی سهامداران است.
وی افزود: این نیروگاه علاوه بر این‌که یک ثروت ملی است به عنوان یکی از دارایی های ارزشمند بانک دی، پشتوانه سهامداران این بانک است.
مدیرعامل بانک دی پیاده سازی انضباط مالی و شفافیت در شرکت‌های زیرمجموعه بانک دی را از مهم‌ترین دستاوردهای هیئت مدیره جدید دانست و گفت: با استقرار تیم مدیریت جدید تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها و صورت‌های مالی تلفیقی و لزوم برگزاری منظم مجامع در شرکتها به عنوان یک اولویت در دستورکار مدیریت ارشد قرار گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: بندهای گزارش حسابرس و بازرس قانونی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت و گزارش اقدامات انجام شده به صورت شفاف به سهامداران ارائه خواهد شد.
گفتنی است در پایان این مجمع ضمن تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ نیروگاه برق دماوند، مبلغ ۵۰۰ ریال سود به ازای هر سهم میان سهامداران تقسیم شد.

پاسخی بگذارید