تاریخ: ۱۱:۵۸ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
بیمه دانا آماده ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان استان همدان است

تفهیم نیوز:رئیس و مسئولان شعبه همدان بیمه دانا در نشستی با مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، درباره چگونگی اجرایی شدن تفاهم‌نامه بیمه‌ای فی‌مابین بحث و تبادل‌نظر کردند.   به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که در محل شعبه همدان با حضور محمود نقوی مدیرکل آموزش و پرورش […]

تفهیم نیوز:رئیس و مسئولان شعبه همدان بیمه دانا در نشستی با مدیران ارشد اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، درباره چگونگی اجرایی شدن تفاهم‌نامه بیمه‌ای فی‌مابین بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که در محل شعبه همدان با حضور محمود نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و سایر مدیران این بیمه‌گذار با محمد مقصودی رئیس شعبه همدان برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرارداد با فرهنگیان کشور، ابراز امیدواری شد بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به قشر فرهیخته فرهنگی از طرف این شعبه ارائه شود.
در این نشست رئیس شعبه همدان طی سخنانی با اشاره به تاریخچه و سابقه فعالیت‌های بیمه دانا، آمادگی این شعبه را برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به همکاران فرهنگی این استان اعلام و مقرر شد مراکز درمانی طرف قرارداد با هدف ارتقای سطح همکاری‎‌ها و بهبود در ارائه خدمات افزایش یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از انعقاد قرارداد با بیمه دانا، به سوابق درخشان این شرکت در ارائه خدمات به مردم اشاره و ابراز امیدواری کرد: خدمات‌رسانی مطلوبی از طرف این شرکت به فرهنگیان استان همدان ارائه شود که البته با توجه به تجربیات و سوابق بیمه دانا، قطعاً این امر اتفاق خواهد افتاد.
در پایان، تفاهنامه همکاری‌های دوجانبه بین طرفین امضاء و مبادله شد.

پاسخی بگذارید