تاریخ: ۱۶:۲۴ :: ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
برگزاری آزمون آیلتس درخواست متقاضیان شد

به گزارش تفهیم نیوز ازباشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار‌ان با ارسال پیامی از لغو برگزاری آزمون آیلتس خبر دادند.   IELTS یا سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی، همه ساله برگزار می‌شود. تمامی دانشگاه‌ها و ارگان‌ها در سراسر جهان آزمون آیلتس را به عنوان معیاری در نظر می‌گیرند که میزان تسلط و مهارت افراد به […]

به گزارش تفهیم نیوز ازباشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار‌ان با ارسال پیامی از لغو برگزاری آزمون آیلتس خبر دادند.

 

IELTS یا سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی، همه ساله برگزار می‌شود. تمامی دانشگاه‌ها و ارگان‌ها در سراسر جهان آزمون آیلتس را به عنوان معیاری در نظر می‌گیرند که میزان تسلط و مهارت افراد به زبان انگلیسی را نشان می‌دهد.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیامی از لغو شدن این آزمون در کشورمان خبر دادند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای در تاریخ ۱۳ اسفند اعلام کرده بود که آزمون کامپیوتری آیلتس ۲۱ فروردین و آزمون کاغذی آیلتس در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ثبت نامش آغاز می‌شود، اما الان نزدیک به یک ماه گذشته و هیچ اطلاعیه و خبری در این باره منتشر نکردند و همه سردرگم شدند.


سلام وقت بخیر، ما  چند ماهی است منتظر هستیم  آزمون آیلتس  برگزار شود.  با پیگیری‌های زیادی که انجام دادیم  مسئولان  آزمون‌های  واحد بین الملل  امروز  فردا میکنند.


سلام، میخواستم از طریق شما وضعیت برگزاری آزمون آیلتس در ایران از مقامات سازمان سنجش پیگیری شود. هیچ کس متاسفانه پاسخگو نیست و تلفن هایشان را پاسخ نمی‌دهند.


سلام خسته نباشید، آزمون آیلتس قرار بود از فروردین امسال برگزار شود، اما نشده است. خیلی از ما‌ها پذیرش داریم، اما با این شرایط با مشکل مواجه شدند.


با سلام، درخواستی داشتم که اگر مقدور است لطفا از مسئولان سازمان سنجش سوال بپرسید که با توجه به قول و قرار قبلی مبنی بر بازگشت آزمون IELTS به کشور در تاریخ ۱۱ اردیبهشت، دلیل عدم برگزاری این آزمون چیست؟ دانشجویان بلاتکلیف هستند.


سلام وقت بخیر. ببینید چیزی که سازمان سنجش اطلاعیه داده بود قرار بود از ۱۱ اردیبهشت آیلتس مجددا تو ایران ثبت نام شود، ولی هیچ خبری نیست و جواب درست نمی‌دهند.


سلام روزتون بخیر، همانطور که در جریان هستید از اول بهمن آزمون‌های آیلتس در ایران کنسل شدند و بر طیق ابلاغیه سازمان سنجش قرار بر این بود که از تاریخ ۲۱ فروردین ماه ثبت نام آزمون‌های کامپیوتری و از ۱۱ اردیبهشت ماه ثبت نام آزمون‌های کتبی آغاز شوند، ولی همچنان ثبت نام‌ها باز نشدند.  با پیگیری‌هایی که از سازمان سنجش کردیم مدام اعلام می‌کنند که در روز‌های آتی اطلاع رسانی برای ثبت نام خواهد شد، ولی هیچ پاسخ درستی به ما نمی‌دهند و مدام امروز و فردا می‌کنند و امروز هم در بعضی تیکت‌هایی که دوستان برای این سازمان ارسال کردند نوشته شده که در حال حاضر این آزمون در ایران برگزار نخواهد شد و داوطلبین درصورت تمایل می‌توانند به کشور‌های همسایه برای آزمون مراجعه کنند  همانطور که می‌دانید این آزمون هزینه بالایی برای خیلی از داوطلبین این آزمون دارد.

پاسخی بگذارید