تاریخ: ۱۳:۴۶ :: ۱۴۰۲/۰۷/۲۴

شهردار منطقه یک گفت: سال گذشته در طرح من شهردارم یک، با جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر ۷۴ پروژه توسعه محلی و احداثی در منطقه یک تعریف و اجرایی شد.  سید مهدی صباغ در این خصوص اظهار کرد: در طرح من شهردارم یک، که با هدف شناسایی پروژه‌های اولویت دار شهروندان از ابتدای سال […]

شهردار منطقه یک گفت: سال گذشته در طرح من شهردارم یک، با جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر ۷۴ پروژه توسعه محلی و احداثی در منطقه یک تعریف و اجرایی شد.

 سید مهدی صباغ در این خصوص اظهار کرد: در طرح من شهردارم یک، که با هدف شناسایی پروژه‌های اولویت دار شهروندان از ابتدای سال آغاز شد، ۶۶ پروژه توسعه محله‌ای و ۸ پروژه احداثی با اعتباری بالغ بر ۷۹۵ میلیارد ریال آغاز شد.
وی درباره پروژه‌های توسعه محله‌ای ۱۴۰۱ افزود: ۳۹ پروژه عمرانی، ۶ پروژه ترافیکی، ۱۷ پروژه خدمات شهری و محیط زیست و ۴ پروژه اجتماعی و فرهنگی از طرف شهروندان پیشنهاد شد که از این تعداد ۲۷ پروژه خاتمه یافته و ۳۹ پروژه فعال است.
شهردار منطقه یک با اشاره به پروژه‌های احداثی این طرح نیز خاطرنشان کرد: ۸ پروژه احداثی نیز در حوزه‌های مختلف در دست اجرا قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به احداث فضای فرهنگی گلابدره، مجموعه ورزشی ازگل، ساماندهی تفرجگاه خرگوش دره، مسقف نمودن پایانه تاکسی ارم و تابناک، احداث بوستان الف اشاره کرد.

پاسخی بگذارید